Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδάς, Κάρολος
dc.contributor.authorΚωστακοπούλου, Παρασκευή
dc.contributor.otherKostakopoulou, Paraskevi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-07-20T10:13:23Z
dc.date.available2023-07-20T10:13:23Z
dc.date.copyright2023-07-20
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01042el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5561
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ πανδημία του Covid-19 επηρέασε λιγότερο ή περισσότερο όλη την ανθρωπότητα. Ισορροπίες διαταράχθηκαν και γεγονότα ή καταστάσεις που θεωρούσαμε έως τότε δεδομένες έχουν πλέον αλλάξει ριζικά. Βασικός πυλώνας της εργασίας είναι ο έλεγχος και η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών στα οπτικά βοηθήματα όπως για παράδειγμα γυαλιά οράσεως και φακοί επαφής κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Για να επιτευχθεί το παραπάνω θέσαμε τους εξής στόχους. Πρώτος στόχος είναι η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών κατά τη διάρκεια ανατρεπτικών γεγονότων όπως η πανδημία του Covid-19, μέσω δευτερογενούς έρευνας, ξένης αλλά και ελληνικής βιβλιογραφίας. Δεύτερος στόχος είναι η θεωρητική κατανόηση της τμηματοποίησης αγοράς και πώς αυτή εφαρμόζεται πρακτικά πάλι μέσω δευτερογενούς έρευνας, ξένης αλλά και ελληνικής βιβλιογραφίας. Τρίτος και τελευταίος στόχος είναι η διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας με χρήση ερωτηματολογίου που σκοπό έχει να μας αναδείξει την επιρροή του κορονοϊού στην καταναλωτική συμπεριφορά οπτικών βοηθημάτων (γυαλιών οράσεως και φακών επαφής) των ατόμων που ζουν στην ευρύτερη περιοχή της Στουτγάρδης, Γερμανία).el_GR
dc.format.extent166 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Covid 19el_GR
dc.subjectConsumer behavior -- Covid 19el_GR
dc.titleΑνάλυση και τμηματοποίηση της συμπεριφοράς καταναλωτών εν μέσω Covid-19_Μελέτη Περίπτωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe Covid-19 pandemic has more or less conquered all of humanity. Balances were disturbed and events or situations that we had taken for granted until then had now changed radically. A key pillar of the work is the control and understanding of consumer behavior in optical aids such as eyeglasses and contact lenses during the Covid-19 pandemic. To achieve the above we set the following goals. The first objective is to understand the behavior of consumers during disruptive events such as the Covid-19 pandemic, through secondary research, foreign as well as Greek literature. The second objective is the theoretical understanding of market segmentation and how it is practically applied again through secondary research, foreign as well as Greek literature. The third and final objective is to conduct primary research using a questionnaire that aims to show us the influence of the coronavirus on the consumer behavior of people living in the wider area of Stuttgart, Germany towards optical aids (eyeglasses and contact lenses).el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record