Ανάλυση και τμηματοποίηση της συμπεριφοράς καταναλωτών εν μέσω Covid-19_Μελέτη Περίπτωσης
Abstract
Η πανδημία του Covid-19 επηρέασε λιγότερο ή περισσότερο όλη την ανθρωπότητα. Ισορροπίες διαταράχθηκαν και γεγονότα ή καταστάσεις που θεωρούσαμε έως τότε δεδομένες έχουν πλέον αλλάξει ριζικά.
Βασικός πυλώνας της εργασίας είναι ο έλεγχος και η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών στα οπτικά βοηθήματα όπως για παράδειγμα γυαλιά οράσεως και φακοί επαφής κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19.
Για να επιτευχθεί το παραπάνω θέσαμε τους εξής στόχους.
Πρώτος στόχος είναι η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών κατά τη διάρκεια ανατρεπτικών γεγονότων όπως η πανδημία του Covid-19, μέσω δευτερογενούς έρευνας, ξένης αλλά και ελληνικής βιβλιογραφίας.
Δεύτερος στόχος είναι η θεωρητική κατανόηση της τμηματοποίησης αγοράς και πώς αυτή εφαρμόζεται πρακτικά πάλι μέσω δευτερογενούς έρευνας, ξένης αλλά και ελληνικής βιβλιογραφίας.
Τρίτος και τελευταίος στόχος είναι η διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας με χρήση ερωτηματολογίου που σκοπό έχει να μας αναδείξει την επιρροή του κορονοϊού στην καταναλωτική συμπεριφορά οπτικών βοηθημάτων (γυαλιών οράσεως και φακών επαφής) των ατόμων που ζουν στην ευρύτερη περιοχή της Στουτγάρδης, Γερμανία).