Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαγγανάρη, Εμανουέλα
dc.contributor.authorΚυριάκου, Χρυσούλα
dc.contributor.otherKyriakou, Chrysoula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-07-19T09:56:16Z
dc.date.available2023-07-19T09:56:16Z
dc.date.copyright2023-07-19
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01040el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5550
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτη εποχή που διανύουμε, τα Social Media αποτελούν όλο και πιο σημαντικό παράγοντα στην λειτουργία των επιχειρήσεων/οργανισμών. Η προβολή μιας επιχείρησης/οργανισμού μέσω των Social Media διακρίνεται ως μια νέα μορφή μάρκετινγκ και αποτελεί μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος. Πλέον οι επιχειρήσεις/οργανισμοί, εφαρμόζουν βέλτιστες στρατηγικές στα Social Media, επιτυγχάνοντας αποτελεσματικότητα φήμης, κέρδους και πωλήσεων. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο να διερευνήσει την επίδραση των Social Media στις κυβερνητικές υπηρεσίες, καθώς και εάν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιφέρουν αποτελεσματικότητα μέσω των πρακτικών και στρατηγικών που εφαρμόζουν. Στο πρώτο μέρος, ορίζεται το θεωρητικό πλαίσιο, καθορίζοντας τον επιστημονικό όρο των Social Media με αναφορά στις δύο δημοφιλέστερες πλατφόρμες Facebook/Instagram. Ακολούθως γίνεται ανάλυση του Social Media Marketing και της σημαντικότητας καθορισμού στρατηγικής για την εφαρμογή του. Εν συνεχεία, η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας επικεντρώνεται στην θεωρία αποτελεσματικότητας των Social Media, εξηγώντας του παράγοντες που την επηρεάζουν. Η διερεύνηση και η ανάδειξη αυτών των παραγόντων, εξηγείται μέσω στρατηγικών και τακτικών που υιοθέτησαν διάφορες Κυβερνητικές υπηρεσίες και οδήγησαν σε θετικά αποτελέσματα. Στο δεύτερο μέρος, επιλέχθηκε ένας κυβερνητικός οργανισμός της Λεμεσού για να καταγραφεί η στρατηγική δραστηριοποίησης στα Social Media και να μελετηθεί εάν αυτή η δραστηριοποίηση οδηγεί στην αποτελεσματικότητα και η επίτευξη των εταιρικών στόχων. Διενεργήθηκε ανάλυση του Facebook προφίλ του οργανισμού, συνέντευξη στο αρμόδιο άτομο, καθώς και δημοσκοπική έρευνα με τυχαίο δείγμα 190 πολιτών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι παρά την σωστή ενημέρωση των πολιτών για τα θέματα που αφορούν την πόλη και τον δημιουργικό τρόπο παρουσίασης τους, δεν είναι αρκετό. Καθώς λίγοι γνωρίζουν και παρακολουθούν το έργο του οργανισμού, χρειάζεται να βρεθούν πιο άμεσοι τρόποι προσέλκυσης των πολιτών στα Social Media, αφού βασικές διαδικασίες δεν ακολουθούνται. Από την άλλη, αυτοί που ακολουθούν κυβερνητικούς οργανισμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο δημοσίευσης και ενθαρρύνουν το έργο των οργανισμών γιατί ακολουθείται μια σωστή ορθολογική στρατηγική δομή που ανταποκρίνεται σε αυτό που θέλει να παρακολουθεί ο πολίτης. Εκ κατακλείδι, εξάγεται το συμπέρασμα ότι δεν αρκεί μόνο να η δραστηριοποίηση στα Social Media ως τάση της εποχής γιατί τα αποτελέσματα δεν θα είναι ενθαρρυντικά, καθώς και οι στόχοι μη επιτεύξιμοι. Χρειάζεται σωστός προγραμματισμός, χρήση στρατηγικών και τακτικών για την αποτελεσματικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε οποιοδήποτε οργανισμό.el_GR
dc.format.extentviii, 89 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectSocial media effectivenessel_GR
dc.titleSocial Media Effectiveness – Έρευνα στο Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λεμεσού – Αμαθούνταςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, Social Media is an increasingly important factor in the operation of businesses/organizations. Advertising a business/organization through Social Media stands out as a new form of marketing and is one of the most effective methods. Now businesses/organizations who aim for success are implementing optimal Social Media strategies, achieving reputation, profit and sales efficiency. This Master’s thesis aims to investigate the impact of Social Media on government services, as well as whether social media brings effectiveness through the practices and strategies they implement. In the first part, the theoretical framework is applied, defining the scientific term of Social Media with reference to the two most popular platforms Facebook/Instagram. Then, there is an analysis of Social Media Marketing and the importance of defining a strategy for its implementation. Following up, the literature review focuses on the effectiveness theory of Social Media, explaining the factors that influence it. The investigation and highlighting of these factors are explained through strategies and tactics adopted by various Government agencies and led to positive results. In the second part, a governmental organization of Limassol was chosen to record the strategy of being active in Social Media and to study if this employment leads to efficiency, achieving the institutionalized goals. An analysis of the organization's Facebook profile, an interview with the responsible person, as well as a poll survey with a random sample of 190 citizens were carried out. The results showed that despite the citizens' awareness on the issues concerning the city and the creative way of presenting them, it is not enough. As few know and follow the organization's work, more direct ways of attracting citizens to Social Media need to be found, since basic procedures are not followed. On the other hand, those who follow government organizations on social media, are interested in the publication content and encourage the work of the organizations because a proper rational strategic structure is followed that responds to what the citizen wants to keep up with. All in all, it is concluded that it is not enough just to be active on Social Media just as a trend of the norm, because neither will the results be encouraging nor the goals attainable. It takes proper planning, use of strategies and tactics for the effectiveness of the social media in any organization.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record