Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠερατικού, Αδαμαντίνη
dc.contributor.authorΧριστοφή, Άντρη
dc.contributor.otherChristofi, Antri
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-02-08T07:17:48Z
dc.date.available2023-02-08T07:17:48Z
dc.date.copyright2023-02-03
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.otherΑΥΔ/2022/00107el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5483
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΠαρά το γεγονός ότι το Διαδίκτυο έχει επηρεάσει θετικά τις ζωές των ανθρώπων, προέκυψαν αρνητικά ζητήματα που σχετίζονται με τη χρήση του Διαδικτύου. Περιπτώσεις όπως ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η διαδικτυακή απάτη, η ρατσιστική κακοποίηση, η πορνογραφία και ο τζόγος είχαν αυξηθεί πάρα πολύ λόγω της έλλειψης συνειδητοποίησης και αυτο-μηχανισμού μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου για να προστατευθούν από το να πέσουν θύματα αυτών των πράξεων. Ένα από τα ζωτικά μέτρα που πρέπει να ληφθούν είναι η καλλιέργεια της γνώσης και της ευαισθητοποίησης μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου από την πρώιμη ηλικία τους, δηλαδή των παιδιών. Τα παιδιά, συγκεκριμένα, είναι σημαντικό να εκπαιδεύονται ώστε να λειτουργούν με ασφαλή τρόπο στον κυβερνοχώρο και να προστατεύονται στη διαδικασία. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η διεξοδική μελέτη των στάσεων και των απόψεων των εκπαιδευτικών μηχανικής υπολογιστών και ηλεκτρολογίας των Τεχνικών Σχολών της Κύπρου σχετικά με τη διδασκαλία της κυβερνοασφάλειας στα σχολεία. Μέθοδος: Η μέθοδος έχει χρησιμοποιηθεί είναι αυτή της ποσοτικής έρευνας. Το μέσο συλλογής δεδομένων της έρευνας ήταν το ερωτηματολόγιο, το οποίο δόθηκε ηλεκτρονικά στα σχολεία Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης της Κύπρου. Το δείγμα της έρευνας αποτελειτο από 100 εκπαιδευτικούς μηχανικής υπολογιστών και ηλεκτρολογίας. Τα δεδομένα της έρευνας αυτής κωδικοποιήθηκαν και αναλύθηκαν με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής συγκρίθηκαν και με άλλες όμοιες έρευνες που έχουν γίνει σε Ελλάδα και εξωτερικό. Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής έχουν δείξει ότι γενικά υπάρχει μια θετική στάση των εκπαιδευτικών για να διδάξουν το μάθημα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, παρόλα αυτά θεωρούν ότι θα υπάρχουν προβλήματα από την εφαρμογή αυτή λόγω του ότι είναι κάτι καινούργιο. Συμπεράσματα: Συνεπώς, μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής έχει φανεί ότι οι εκπαιδευτικοί της Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης της Κύπρου θα ήθελαν να διδάξουν το μάθημα της ασφάλειας στον Κυβερνοχώρο στις Τεχνικές Σχολές της Κύπρου. Παρόλα αυτά θα χρειάζονταν επιμόρφωση για να γίνει αυτό. Είναι σημαντικό να γίνει μια μεγαλύτερη έρευνα με ακόμα μεγαλύτερο δείγμα ώστε να παρουσιαστούν οι στάσεις των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων της Κύπρου για τη διδασκαλία της κυβερνοασφάλειας στα σχολεία.el_GR
dc.format.extent147 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚυβερνοασφάλειαel_GR
dc.subjectCybersecurityel_GR
dc.titleΗ διδασκαλία της κυβερνοασφάλειας στη Μέση Τεχνική Εκπαίδευσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIntroduction: Even though the Internet has positively affected people's lives, negative issues have arisen related to the use of the Internet. Cases such as cyberbullying, online fraud, racial abuse, pornography, and gambling had increased tremendously due to the lack of awareness and self-mechanism among internet users to protect themselves from falling victim to these acts. One of the vital measures to be taken is to cultivate knowledge and awareness among Internet users from their early age, namely children. It is important for children to be educated to operate in a safe manner in cyberspace and protect themselves in the process. Purpose: The purpose of this master's thesis is the thorough study of the attitudes and opinions of computer engineering and electrical engineering teachers at the Technical Schools of Cyprus regarding the teaching of cyber security in schools. Method: The method used is that of quantitative research. The means of data collection of the research was the questionnaire, which was given electronically to the Secondary Technical Education schools of Cyprus. The research sample consisted of 100 computer and electrical engineering teachers. The data of this research were coded and analyzed with the SPSS statistical program. The results of this research were compared with other similar researches that have been done in Greece and abroad. Results: The results of this research have shown that in general there is a positive attitude of the teachers to teach the cyber security course, however they think that there will be problems from this implementation due to the fact that it is something new. Conclusions: Therefore, through the results of this research it has been seen that the teachers of the Secondary Technical Education of Cyprus would like to teach the subject of cyber security in the Technical Schools of Cyprus. However, they would need training to do this. It is important to conduct a larger survey with an even larger sample in order to present the attitudes of teachers of all levels in Cyprus regarding the teaching of cyber security in schools.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής