Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Σοφία
dc.contributor.authorΧατζηπιέρα, Δέσποινα
dc.contributor.otherChatzipiera, Despina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-01-31T10:21:15Z
dc.date.available2023-01-31T10:21:15Z
dc.date.copyright2023-01-31
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.otherMBA/2022/01022el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5472
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstract«Κανένας άνθρωπος δεν μπορεί ποτέ να πετύχει σε ένα είδος δουλειάς που δεν του αρέσει.» Napoleon Hill, 1883-1970, Αμερικανός συγγραφέας αυτοβοήθειας Πράγματι αφού η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί το κλειδί που ανοίγει την πόρτα της επιτυχίας τόσο για τον εργοδότη, όσο και για τον εργαζόμενο. Ένας εργοδότης είναι ευχαριστημένος όταν γίνονται πράξη οι απαιτήσεις του και αυξάνεται το κέρδος του. Από την άλλη ένας εργαζόμενος είναι ικανοποιημένος με τη θέση του, όταν νιώθει πως προσφέρει, πως εξελίσσεται και πως αμείβεται ανάλογα. Επιπρόσθετα, πρέπει να παραδεχτούμε, πως η παρακίνηση και η εργασιακή ικανοποίηση είναι αλληλένδετοι παράγοντες, αφού επιδίωξη των εργοδοτών είναι να έχουν ικανοποιημένους εργαζομένους, προσφέροντας τους περισσότερα κίνητρα για σίγουρη επίτευξη των στόχων τους .Τι συμβαίνει όμως όταν η έννοια της εργασιακής ικανοποίησης εισέρχεται σε έναν άλλο σημαντικό τομέα όπως η εκπαίδευση; Πώς οι εργοδότες στον τομέα της εκπαίδευσης αναμένεται να πράξουν έτσι ώστε να επιβεβαιώσουν τόσο την εκμάθηση των παιδιών αλλά παράλληλα και την ικανοποίηση των εργαζομένων τους; Η έρευνα λοιπόν της εργασιακής ικανοποίησης είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι όσον αφορά την βιωσιμότητα μιας επιχείρησης, αφού οι ανθρώπινοι πόροι αποτελούν αδιαμφισβήτητα το μεγαλύτερο στοιχείο της. Θέμα της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση με ποσοτική έρευνα της εργασιακής ικανοποίησης σε ιδιωτικά και δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Κύπρο. Η σύνδεση της εργασιακής ικανοποίησης με την εκπαίδευση είναι ένα θέμα που προβληματίζει σε μεγάλο βαθμό την κοινωνία και αυτό ακριβώς ερχόμαστε να αναλύσουμε στην συγκεκριμένη εργασία. Απώτερος σκοπός είναι να μελετήσει τα θέματα που πιθανόν να προκαλούν δυσαρέσκεια στους εργαζομένους της εκπαίδευσης, να συγκρίνει τα αποτελέσματα μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και έπειτα να προτείνει λύσεις σε αυτά. Γι’ αυτό το λόγο εκπονήθηκε έρευνα σε εκπαιδευτικούς μέσης εκπαίδευσης τόσο ιδιωτικού όσο και δημόσιου τομέα και μέσω ερωτηματολογίου κλήθηκαν να απαντήσουν ερωτήσεις, τις οποίες μετά συνδέσαμε με τους παράγοντες ικανοποίησης που μελετήθηκαν και εξήχθησαν συμπεράσματα.el_GR
dc.format.extent92 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees motivationel_GR
dc.titleΕκτίμηση του επιπέδου εργασιακής ικανοποίησης και παρακίνησης μεταξύ εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract“Nobody can achieve a type of work that doesn’t like” Napoleon Hill 1883-1970. American writer. This is true since the work satisfaction is the key that opens the door of success not only to the employer but also to the employee. An employer is happy when his goals are achieved, and his profit is increasing. On the other hand, an employee is satisfied, when there is the belief that he gives, evolves, and of course receives according to his try. Furthermore, it’s important to understand that the motivation and work satisfaction are interrelated factors since the goal of the employers is to have satisfied employees, given them more incentives for a definite achievement of their goals. But what happens when the concept of job satisfaction enters another important field such as education? How can education employers be expected to ensure both children's learning and employee satisfaction? This research is very important part as far as the sustainability of the business is affected, since the human resources undoubtfully are the biggest part. The subject of this thesis is the quantitative investigation of job satisfaction in private and public educational institutions in Cyprus. The connection of job satisfaction with education is a topic that greatly concerns society, and this is precisely what we are coming to analyse in this particular paper. The ultimate goal is to study the issues likely to cause dissatisfaction among education workers, compare the results between the private and public sectors, and then propose solutions to them. For this reason, a survey was conducted on middle school teachers in both the private and public sector and through a questionnaire they were asked to answer questions, which we then linked to the satisfaction factors studied and conclusions were drawn.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record