Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΣεργίου, Ναυσικά-Δήμητρα
dc.contributor.otherSergiou, Nafsika-Demetra
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T10:44:49Z
dc.date.available2022-09-09T10:44:49Z
dc.date.copyright2022-09-09
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00995el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5307
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιήθηκαν εν καιρώ πανδημίας στο χώρο της εστίασης και να ανακαλύψει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορεί να υιοθετήσει μία επιχείρηση. Για την καλύτερη κατανόηση της αγοράς και των καταναλωτικών συνηθειών, κρίθηκε λοιπόν απαραίτητη η συλλογή τόσο ποσοτικών δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου, όσο και ποιοτικών, με την πραγματοποίηση συνεντεύξεων σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και σε ομάδα εστίασης (focus group). Τα αποτελέσματα που λήφθηκαν, υπογράμμισαν κάποιες καταναλωτικές τάσεις και νέες αγοραστικές συνήθειες που εδραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, και ταυτόχρονα, κατέδειξαν τη σημαντικότητα και αποδοτικότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα στον κλάδο της εστίασης. Παράλληλα, η ανάλυση των αποτελεσμάτων, μας έδωσε σημαντικές πληροφορίες για τις δημοφιλέστερες πρακτικές μάρκετινγκ που μπορούν να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις στον τομέα της εστίασης. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας, μία τέτοιου είδους επιχείρηση, θα πρέπει να έχει καλά ψηφιακά στοιχεία (“website” και “drip sequence”), καλή χρήση βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), αποτελεσματική χρήση “Pay-Per-Click” σε μηχανές αναζήτησης (“Google Ads”), αλλά και ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (“Facebook”, “Instagram”), που φαίνεται να αποτελούν το βασικότερο μέσο αλληλεπίδρασης και ανατροφοδότησης του καταναλωτικού κοινού με την επιχείρηση.el_GR
dc.format.extentvii, 85 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectDigital marketingel_GR
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκ -- Χώροι εστίασηςel_GR
dc.subjectDigital marketing -- Food industryel_GR
dc.titleΤο digital marketing στο χώρο της εστίασης εν καιρώ πανδημίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present dissertation aims to analyze the marketing practices used during the pandemic in the ‘restaurants & takeaway food’ industry and to discover the most effective digital marketing practices that a business can adopt. In order to better understand the market and consumer habits, it was deemed necessary to collect both quantitative and qualitative data, using questionnaires, by conducting interviews with business owners and carrying out a focus group meeting. The results highlighted some consumer trends and new shopping habits that were established during the Covid-19 pandemic, and at the same time, demonstrated the importance and effectiveness of digital marketing in business and specifically in the ‘restaurants & takeaway food’ industry. Specifically, and according to the conclusions of the present research, such a business should have good digital assets (website and drip sequence), good use of search engine optimization (SEO), effective use of Pay- Per-Click in search engines (Google Ads), but also an active presence on social media (Facebook, Instagram), which seem to be the main means of interaction and feedback of the consumer public with the business.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record