dc.contributor.advisor | Μπαραλού, Ευαγγελία | |
dc.contributor.author | Πετράκη, Πελαγία | |
dc.contributor.other | Petraki, Pelagia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T10:44:22Z | |
dc.date.available | 2022-09-09T10:44:22Z | |
dc.date.copyright | 2022-09-09 | |
dc.date.issued | 2022-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2022/00991 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/5303 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η Συναισθηματική Νοημοσύνη είναι ένας όρος που επάγεται στην επιστήμη της ψυχολογίας και εμπλέκεται στην ικανότητα αντίληψης συναισθημάτων, αφομοίωσης συναισθημάτων, κατανόησης πληροφοριών των συναισθημάτων αυτών και στη συνέχεια της διαχείρισής τους. Ο όρος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (EQ) είναι διαφορετικός από αυτόν του Πηλίκου Νοημοσύνης (IQ).
Ο όρος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης εισήχθη για πρώτη φορά στην επιστημονική βιβλιογραφία το 1990. Από τότε, η ανάπτυξη μοντέλων της Συναισθηματικής Νοημοσύνης και η έρευνα στον τομέα αυτόν έχει αυξηθεί σημαντικά. Επιστήμονες του τομέα έχουν αναπτύξει μοντέλα και συστήματα μέτρησης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των ανθρώπων.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η Συναισθηματική Νοημοσύνη των εργαζομένων, καθώς έχει σημαντική επιρροή στην απόδοση και την αποτελεσματικότητά τους στον εργασιακό χώρο. Η παρούσα διπλωματική εργασία, αποσκοπεί στην κατανόηση των παραγόντων που εμπλέκονται στην κατανόηση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης των εργαζομένων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα στη χώρα μας. Για τις ανάγκες της εργασίας αυτής, διεξήχθη μια έρευνα αποτελούμενη από ένα ερωτηματολόγιο, όπου οι συμμετέχοντες κλίθηκαν να απαντήσουν ερωτήσεις με απαντήσεις κλίμακας Likert. Στο τέλος του ερωτηματολογίου συμπεριλαμβάνεται μια ερώτηση ανοικτού τύπου για την περαιτέρω και πλήρη κατανόηση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης του δείγματος που συμμετείχε στην έρευνα. | el_GR |
dc.format.extent | 79 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Συναισθηματική νοημοσύνη -- Εργασιακό περιβάλλον | el_GR |
dc.subject | Emotional intelligence -- Workplace | el_GR |
dc.subject | Παρακίνηση εργαζομένων | el_GR |
dc.subject | Employees motivation | el_GR |
dc.title | Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στην παρακίνηση ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρήσεις δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Emotional Intelligence is a term that is induced in the science of psychology and is involved in the ability to perceive emotions, assimilate emotions, understand information of these emotions and then manage them. The term Emotional Intelligence (EQ) is different from that of Quotient Intelligence (IQ).
The term Emotional Intelligence was first introduced in the scientific literature in 1990. Since then, the development of Emotional Intelligence models and research in this field has increased significantly. Scientists in the field have developed models and systems for measuring people's Emotional Intelligence.
Employees' Emotional Intelligence is interesting, as it has a significant impact on their performance and efficiency in the workplace. The present dissertation aims to understand the factors involved in understanding the Emotional Intelligence of public and private sector employees in our country. For the needs of this paperwork, a survey consisting of a questionnaire was conducted, where participants were asked to answer questions with Likert scale answers. At the end of the questionnaire is included an open-ended question for the further and complete understanding of the Emotional Intelligence of the sample that participated in the research. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |