Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Σοφία
dc.contributor.authorΠασιαρδή, Σταυρούλα
dc.contributor.otherPashiardi, Stavroula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T10:44:16Z
dc.date.available2022-09-09T10:44:16Z
dc.date.copyright2022-09-09
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00990el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5302
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εργασιακή ικανοποίηση και η υποκίνηση αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την επίτευξη των ατομικών στόχων του κάθε εργαζομένου. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αναλύει την εργασιακή ικανοποίηση και την υποκίνηση των εργαζομένων στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΥΕΚΑ) και στο Δημόσιο τομέα γενικότερα, προκειμένου να προσδιοριστούν οι παράγοντες από τους οποίους εξαρτώνται η εργασιακή ικανοποίηση και η παρακίνηση των εργαζομένων στο ΥΕΚΑ και οι πιθανές αιτίες δυσαρέσκειας τους. Επιπρόσθετα, ερευνάται η συσχέτιση μεταξύ παρακίνησης και εργασιακής ικανοποίησης σε συνάρτηση με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των εργαζομένων. Για την επίτευξη των καθορισμένων στόχων πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα που διεξήχθη μέσα από δείγμα 179 εργαζομένων του ΥΕΚΑ από 6 διαφορετικά τμήματα. Ως εργαλείο μέτρησης της Παρακίνησης χρησιμοποιήθηκε αυτούσια η κλίμακα Work Extrinsic and Intrinsic Motivation Scale (WEIMS) (Deci & Ryan, 2000) και για την Εργασιακή ικανοποίηση χρησιμοποιήθηκε το Job Satisfaction Survey (JSS, Spector 1985), που αποσκοπεί στο να δείξει το βαθμό εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων στο ΥΕΚΑ. Για τη συγκεκριμένη έρευνα κρίθηκε αναγκαίο να προστεθούν στο JSS δύο επιπλέον ερωτήματα τα οποία αναλύονται στην παρούσα διατριβή. Για την διεξαγωγή των αποτελεσμάτων υλοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση και συσχέτιση ανάλυση Pearson r2 χρησιμοποιώντας το στατιστικό λογισμικό SPSS V.28. Τα αποτελέσματα οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι στη μεγάλη τους πλειοψηφία οι εργαζόμενοι στο ΥΕΚΑ δεν βιώνουν παρακίνηση αλλά ούτε και εργασιακή ικανοποίηση. Αξιολογούν ως πιο σημαντικούς παράγοντες για αυτές τις παραμέτρους, την ασφάλεια και τις κοινωνικές παροχές που τους προσφέρονται. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν μέρος μιας αποτελεσματικότερης στρατηγικής διοίκησης των εργαζομένων στο ΥΕΚΑ αλλά και του Δημόσιου τομέα γενικότερα με απώτερο σκοπό οι εργαζόμενοι να βιώνουν παρακίνηση, και εργασιακή ικανοποίηση προβαίνοντας σε μια πιο αποδοτική συμπεριφορά με σκοπό την επίτευξη των στόχων του ΥΕΚΑ αλλά και του Δημοσίου τομέα γενικότερα.el_GR
dc.format.extent126 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίησηel_GR
dc.subjectJob satisfactionel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.subjectEmployees motivationel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.titleΕκτίμηση του επιπέδου εργασιακής ικανοποίησης και παρακίνησης: Μελέτη περίπτωσης (Yπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Κύπρος)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractJob satisfaction and motivation are an important factor in achieving the individual goals of every employee. The present thesis analyzes job satisfaction and motivation of employees at the Ministry of Labor and Social Insurance (MLSI) and in the public sector in general, with the intention to identify the factors on which job satisfaction and motivation of the employees of MLSI, depend and the possible causes of their dissatisfaction. In addition, a correlation between motivation and job satisfaction has been investigated in relation to the demographic characteristics of employees. In order to achieve the objectives set, a quantitative study was conducted using a sample of 179 employees of the MLSI from 6 different departments. Motivation was measured using the original scale Work Extrinsic and Intrinsic Motivation Scale (WEIMS) (Deci & Ryan, 2000) and work satisfaction was measured using Job Satisfaction Survey (JSS, Spector 1985), that aims to show the degree of job satisfaction of the employees of the MLSI, whereas, for this particular research it was deemed necessary to add to the JSS two additional questions which are analyzed in the present thesis. The analysis of the research data was performed through the statistical package SPSS V.28. The conclusions point out that the majority of MLSI employees do not experience motivation or job satisfaction and value as the most important factors for them to work there, safety in the workplace and the social benefits they receive. The results of the present research could be part of a more effective management strategy of the employees of MLSI, but also of the Public sector in general, aiming for employee motivation and job satisfaction through a more efficient work behavior that would benefit the objectives of both MLSI’s and Public sector ‘s in general.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record