Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζεμπελίκος, Νεκτάριος
dc.contributor.authorΠαπανικολάου, Γαβριηλία
dc.contributor.otherPapanicolaou, Gavrielia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-09T10:44:03Z
dc.date.available2022-09-09T10:44:03Z
dc.date.copyright2022-09-09
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00988el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5300
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΥπόβαθρο: Το βιομηχανικό μάρκετινγκ και η αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανίας αποτελεί εδώ και χρόνια σημαντικό τομέα στο χώρο των επιχειρήσεων για την ευημερία και την εξέλιξη τους. Πόσο δε μάλλον, σε ένα τόσο απαιτητικό και συνεχώς εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον (digital transformation etc.), αλλά και σε ένα τόσο σημαντικό τομέα όπως ο χώρος των χημικών που συνδέεται με φάρμακα, τρόφιμα, υλικά, βιοτεχνολογία κ.α. Στόχος: Με βάση αυτό το υπόβαθρο ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθεί η αγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανικής αγοράς λαμβάνοντας υπόψιν δεδομένα από το χώρο των αντιδραστηρίων, τα οποία χρησιμοποιούνται σε εταιρείες χημικών, φαρμακευτικές, εταιρίες τροφίμων, βιοτεχνολογικών προϊόντων κ.α. Δηλαδή να αποσαφηνιστούν οι διαδικασίες που ορίζουν την αγοραστική συμπεριφορά των βιομηχανικών αγορών, οι παράγοντες που επηρεάζουν την έρευνα μάρκετινγκ στη βιομηχανική αγορά, η διαδικασία αγοράς των βιομηχανικών προϊόντων και ο εντοπισμός των σταδίων στρατηγικού σχεδιασμού του βιομηχανικού μάρκετινγκ στο χώρο των χημικών. Μεθοδολογία: Η παρούσα εργασία πραγματοποιείται με συλλογή δευτερογενών στοιχείων από τη διεθνή βιβλιογραφία και εκτελείται ποιοτική έρευνα για τη διερεύνηση των ερωτημάτων που τίθενται. Αποτελέσματα: Το βασικό στοιχείο όσον αφορά ένα χημικό συστατικό είναι η ποιότητα και η ασφάλεια. Οι ανθρώπινες σχέσεις, η ποιότητα σε συνδυασμό με την τιμή, η αξιολόγηση, οι διαπραγματεύσεις αποτελούν κλειδιά για την αγοραστική συμπεριφορά στον χώρο των αντιδραστηρίων. Ο ρόλος των τμημάτων και η ηγεσία παίζει καθοριστικό ρόλο για την αξιολόγηση της ζήτησης και των ευκαιριών που παρουσιάζονται ιδιαίτερα για προϊόντα καινοτομίας, για τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων της παρούσας εποχής, για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του οργανισμού, για τη συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις παγκόσμιου ή τοπικού βεληνεκούς, επεκτείνοντας τις δυνατότητες συνεργασίας της εταιρείας τους. Επιπλέον, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη δεδομένα για την προστασία του περιβάλλοντος, των φυσικών πόρων και ότι σχετίζεται με την πράσινη χημεία, την βιωσιμότητα, την ενέργεια και όλες τις πτυχές της αειφόρου ανάπτυξης.el_GR
dc.format.extentxi, 51 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑγοραστική συμπεριφοράel_GR
dc.subjectBuying behaviorel_GR
dc.titleΑγοραστική συμπεριφορά στο χώρο της βιομηχανικής αγοράς – Δεδομένα από το χώρο των χημικώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractBackground: Business marketing and Organizational Buying Behavior in industry has been an important area in business for years for their prosperity and development. Especially in such a demanding and constantly evolving technological environment (digital transformation etc.), but also in such an important field as the field of chemicals associated with drugs, food, materials, biotechnology, etc. Objective: Based on this background, the aim of this work is to analyze the purchasing behavior in the industrial market taking into account data from the field of reagents, which are used in chemical companies, pharmaceuticals, food companies, biotechnology products, etc. That is, to clarify the processes that define the purchasing behavior of industrial markets, the factors that influence marketing research in the industrial market, the process of purchasing industrial products and the identification of strategic planning stages of industrial marketing in the field of chemicals. Methodology: The present work is carried out by collecting secondary data from the international literature and performs qualitative research to investigate the questions asked. Results: The key to a chemical ingredient is quality and safety. Human relations, quality combined with price, evaluation, bargaining are the keys to buying behavior in the field of reagents. The role of departments and leadership plays a crucial role in assessing the demand and opportunities presented especially for innovation products, for the use of digital tools of the present time, for the digital transformation of the organization, for participation in world trade fairs or local scope, expanding the possibilities of cooperation of their company. In addition, data on the protection of the environment, natural resources and everything related to green chemistry, sustainability, energy and all aspects of sustainable development should be taken into account.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record