Show simple item record

dc.contributor.advisorΓλαβέλη, Νίκη
dc.contributor.authorΓιαννέρη, Όλγα
dc.contributor.otherGianneri, Olga
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-09-06T05:52:31Z
dc.date.available2022-09-06T05:52:31Z
dc.date.copyright2022-09-02
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00952el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5262
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ κλάδος παροχής υπηρεσιών ομορφιάς στην Ελλάδα εμφανίζει μεγάλη άνθηση ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, όπου η ζήτηση τόσο από άντρες όσο και από γυναίκες αυξάνεται, αλλά παράλληλα υπάρχει και έντονος ανταγωνισμός. Ως αποτέλεσμα, θεωρείται αναγκαία η εφαρμογή ενός συστήματος κινήτρων και η ενδυνάμωση των εργαζομένων σε αυτές τις επιχειρήσεις ώστε να παρέχεται η καλύτερη δυνατή υπηρεσία ενισχύοντας έτσι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των εργαζομένων στον κλάδο τις ομορφιάς από τα κίνητρα που τους παρέχονται, καθώς και οι πρακτικές ενδυνάμωσής τους και να διερευνηθούν οι σχέσεις μεταξύ ικανοποίησης των εργαζομένων από τα εργασιακά κίνητρα και ενδυνάμωσής τους με την εργασιακή ικανοποίηση την αφοσίωση στον οργανισμό και την εργασιακή τους απόδοση. Αρχικά πραγματοποιήθηκε επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, και στη συνέχεια διαμορφώθηκε το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας με βάση την ελληνική και ξένη βιβλιογραφία. Ειδικότερα, με βάση το σκοπό της έρευνας διατυπώθηκαν 5 υποθέσεις. Για τον έλεγχο των υποθέσεων πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα (δημοσκόπηση/survey) με τη χρήση online ερωτηματολογίου. Συλλέχθηκαν 102 ερωτηματολόγια (δείγμα ευκολίας) από εργαζομένους σε κομμωτήρια, κουρεία και κέντρα αισθητικής στην Ελλάδα. Τα δεδομένα αναλύθηκαν με τη βοήθεια του εργαλείου SPSS.Τα αποτέλεσμα επιβεβαίωσαν τις υποθέσεις, παρουσιάζοντας σημαντική θετική σχέση μεταξύ όλων των μεταβλητών. Η παρούσα έρευνα μπορεί να συνεισφέρει τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, καθώς θα βοηθούσε τις επιχειρήσεις στον κλάδο της ομορφιάς να διαμορφώσουν ένα σύστημα κινήτρων και ενδυνάμωσης προσαρμοσμένο στις ανάγκες των υπαλλήλων τους. Το γεγονός αυτό θα επέτρεπε στις επιχειρήσεις να προσφέρουν καλύτερα τις υπηρεσίες στους πελάτες τους, να ενδυναμώσουν τη θέση τους στην αγορά και τελικά να παρουσιάζουν σταθερά αυξανόμενα κέρδη.el_GR
dc.format.extent79 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.titleΗ σχέση μεταξύ κινήτρων/ανταμοιβών, στάσεων και απόδοσης των εργαζομένων: Μία διερευνητική μελέτη στον κλάδο παροχής υπηρεσιών ομορφιάςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractBeauty services in Greece have been developed during the last years. Both men and women are interested in applying and offering beauty services and, at the same time antagonism is intense. As a result, giving motivations to employees and encouraging them is necessary in order the best services to be offered. In this way, businesses cultivate their competitive advantage. This survey wants to examine if employees in beauty services are satisfied with the given motivations and encouraging techniques so as to improve their relationships between employees’ satisfaction and employees’ encouragement according to the given motivations and their absorption to the company. Firstly, this project examines both the appropriate Greek and foreign bibliography in order to create the theoretical basis of this survey. More specifically, 5 hypothetical statements were built. In order to inspect these hypotheses, an empirical survey has been conducted which includes online questionnaires. 102 questionnaires were selected which were fulfilled by employees in hair salons and beauty salons in Greece. The data were analysed in SPSS. The results show that the hypotheses were correct by presenting an important positive correlation among the variables. This project can contribute to both theoretical and practical level because it can offer a motivational and encouraging system to beauty companies which could be adapted employees necessities. Finally, this system would give the opportunity to businesses to promote better services to their customers, empower their position to the market and present continuously increasing economical profits.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record