Show simple item record

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΚυπριανού, Ανδρούλα
dc.contributor.otherKyprianou, Androula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-08-05T10:16:38Z
dc.date.available2022-08-05T10:16:38Z
dc.date.copyright2022-08-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherMBA/2022/00971el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5217
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το θέμα της επαγγελματικής ικανοποίησης και παρακίνησης των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα. Μέσα από ανασκόπηση της σχετική βιβλιογραφίας γίνεται προσπάθεια αποσαφήνισης των εννοιών και εντοπισμού των διαφόρων παραγόντων που τις επηρεάζουν και τις διαμορφώνουν και όπως διαφαίνεται πρόκειται για πολύ σημαντικές έννοιες που ταυτίζονται με την εκπλήρωση των ανθρωπίνων αναγκών στο εργασιακό πεδίο. Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της στάσης και της αντίληψης των εργαζομένων του δημόσιου τομέα, αναφορικά με το επίπεδο επαγγελματικής ικανοποίησης και παρακίνησης τους, καθώς και ο προσδιορισμός των παραγόντων παρακίνησης που συντελούν στην ενίσχυση του επιπέδου επαγγελματικής ικανοποίησης, βελτιώνοντας την παραγωγικότητα τους. Επιδιώκεται η διαπίστωση του ρόλου του εργασιακού περιβάλλοντος, των αμοιβών και της επαγγελματικής εξέλιξης στην επαγγελματική ικανοποίηση και απόδοση. Στο θεωρητικό μέρος της διατριβής, πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση και παρουσίαση σχετικών θεωριών διαφόρων ερευνητών που έχουν αναπτυχθεί διαχρονικά. Επικεντρώνεται κυρίως στα ερευνητικά ερωτήματα που αφορούν επίπεδο και παράγοντες επαγγελματικής ικανοποίησης, τρόπους και κίνητρα παρακίνησης. Στο εμπειρικό μέρος της διατριβής, προκειμένου να διερευνηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα, πραγματοποιείται πρωτογενής ποσοτική έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο που απάντησαν εργαζόμενοι σε διάφορες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα. Μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας διαφάνηκαν οι τρόποι παρακίνησης του ανθρώπινου δυναμικού και τα επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης του, τα οποία συμβαδίζουν με τις θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί στη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Καταληκτικά, τα αποτελέσματα προτείνεται όπως αξιολογηθούν από τους διοικούντες, οι οποίοι με τις κατάλληλες διοικητικές δράσεις, θα μπορούσα να συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση των εργαζομένων για αύξηση της απόδοσης τους.el_GR
dc.format.extentviii, 93 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees motivationel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένων -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectEmployees satisfaction -- Public sectorel_GR
dc.titleΕπαγγελματική ικανοποίηση και παρακίνηση των εργαζομένων στο δημόσιο τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis MA dissertation examines the professional satisfaction and motivation of employees in the public sector. Through a review of the relevant primary and secondary literature, an attempt has been made to properly identify, and subsequently clarify, factors that may affect or shape the level of the employees’ satisfaction and motivation at the workplace. The primary aim of this dissertation is, therefore, the exploration and analysis of the awareness level and overall understanding that employees in the public sector have, always in relation to their professional satisfaction and motivation. In addition, a definition of the factors that cause an increase to the employees’ motivation at the workplace, and ultimately result in the development of their professional satisfaction levels thereby increasing their productivity will be discussed. The role that the work environment, the salary, and the employees’ professional development plays in professional satisfaction and performance will also be put under scrutiny. In the literature review chapter of this dissertation, an extensive reference to the relevant primary and secondary literature is made, focusing specifically on the examination of the factors that might result in professional satisfaction, as well as on the mechanisms and strategies that may further increase the employees’ incentive and motivation at the workplace. An empirical investigation is conducted in order to provide an answer to the research questions raised, and this is achieved by the implementation of a quantitative methodological design and the use of a closed-ended questionnaire that was administered to employees in various services of the public sector. The results of the research have demonstrated how the workforce can be motivated at the workplace, and they have also shed light on the employees’ professional satisfaction level. The findings are in agreement and consistent with the findings of similar studies in the field. Concluding, it is recommended that the findings are evaluated by the management, which will take any necessary action in contributing to the development and reinforcement of their employees, which will subsequently result in an increase of their performance.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record