Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒορριά, Ευανθία
dc.contributor.authorΚετώνης, Ανδρέας
dc.contributor.otherKetonis, Andreas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-08-04T09:56:21Z
dc.date.available2022-08-04T09:56:21Z
dc.date.copyright2022-08-04
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2022/00245el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5213
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διατριβής είναι να παρουσιάσει τη πιθανή ανάγκη υιοθέτησης πρακτικών της διοίκησης ολικής ποιότητας, στο σύνολο των δημόσιων οργανισμών, ημι-κρατικών οργανισμών και νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, στη Κυπριακή Δημοκρατία. Πρώτος βασικός πυλώνας στον οποίο θα στηριχθεί η υπό διερεύνηση μελέτη, θα αποτελέσουν οι βασικές θεωρητικές έννοιες και κατευθύνσεις της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Σημειώνονται, βασικά εργαλεία, πρότυπα και μοντέλα αριστείας, τα οποία επικουρούν την προσπάθεια ενός οργανισμού στην καλλιέργεια κουλτούρας, της Διοίκησης Ποιότητας. Ως δεύτερος πυλώνας, θεωρείται ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ο οποίος θα πρέπει να αποτελέσει τη βάση στην οποία θα στηριχθεί η πιθανή υιοθέτηση των άνωθεν πρακτικών. Η παρούσα διατριβή καλείται να παρουσιάσει τα εργαλεία και πρακτικές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας οι οποίες είναι ικανές να βελτιώσουν κάθε στάδιο διοίκησης, παραγωγικής διαδικασίας και συγχρωτισμού και συγχρονισμού του ανθρώπινου δυναμικού και του υλικοτεχνικού εξοπλισμού. Επιπρόσθετα, την βάση της μελέτης, θα αποτελέσει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, σε επίπεδο εσωτερικής διοίκησης και επικοινωνίας και στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Με το πέρας της ανάλυση των πιο πάνω, θα παρουσιαστεί σαν μελέτη περίπτωσης, η μεταρρύθμιση της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων, στο πλαίσιο της εφαρμογής πρακτικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και ολιστικού ψηφιακού μετασχηματισμού, ως στρατηγικοί στόχοι του οργανισμού. Τέλος, παρατίθενται προτάσεις προς εφαρμογή, οι οποίες υλοποιούνται από την Εθνική Αρχή Στοιχημάτων, στο πλαίσιο της ΔΟΠ και του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, με σκοπό την βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη.el_GR
dc.format.extentx, 70 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας -- Δημόσιος τομέας -- Κύπροςel_GR
dc.subjectTotal quality management -- Public sector -- Cyprusel_GR
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel_GR
dc.subjectDigital transformationel_GR
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας στον Δημόσιο Τομέα της Κύπρου: Υιοθέτηση πρακτικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, στη βάση του ψηφιακού μετασχηματισμού της διοίκησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this dissertation is to present the possible need to adopt practices of Total Quality Management, in all public bodies, semi-governmental organizations and legal entities under public law, in the Republic of Cyprus. The first main pillar on which the study under investigation will be based, will be the basic theoretical concepts and directions of Total Quality Management. Basic tools, standards and models of excellence are noted, which assist the effort of an organization in the cultivation of culture, of Quality Management. The second pillar is considered to be the digital transformation, which should be the basis on which the possible adoption of the above practices will be based. This dissertation is required to present the tools and practices of Total Quality Management which are capable of improving each stage of management, production process and synchronization of human resources and logistics. In addition, the basis of the study will be the digital transformation, at the level of internal administration and communication and at the level of services provided. At the end of the analysis of the above, the reform of the National Betting Authority will be presented as a case study, in the context of the implementation of practices of Total Quality Management and holistic digital transformation, as strategic goals of the organization. Finally, there are proposals for implementation, which are implemented by the National Betting Authority, in the context of the IOC and Digital Transformation, in order to optimize the services provided to citizens and stakeholders.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής