Διοίκηση ολικής ποιότητας στον Δημόσιο Τομέα της Κύπρου: Υιοθέτηση πρακτικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, στη βάση του ψηφιακού μετασχηματισμού της διοίκησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Abstract
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να παρουσιάσει τη πιθανή ανάγκη υιοθέτησης πρακτικών της διοίκησης ολικής ποιότητας, στο σύνολο των δημόσιων οργανισμών, ημι-κρατικών οργανισμών και νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, στη Κυπριακή Δημοκρατία.
Πρώτος βασικός πυλώνας στον οποίο θα στηριχθεί η υπό διερεύνηση μελέτη, θα αποτελέσουν οι βασικές θεωρητικές έννοιες και κατευθύνσεις της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Σημειώνονται, βασικά εργαλεία, πρότυπα και μοντέλα αριστείας, τα οποία επικουρούν την προσπάθεια ενός οργανισμού στην καλλιέργεια κουλτούρας, της Διοίκησης Ποιότητας.
Ως δεύτερος πυλώνας, θεωρείται ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ο οποίος θα πρέπει να αποτελέσει τη βάση στην οποία θα στηριχθεί η πιθανή υιοθέτηση των άνωθεν πρακτικών.
Η παρούσα διατριβή καλείται να παρουσιάσει τα εργαλεία και πρακτικές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας οι οποίες είναι ικανές να βελτιώσουν κάθε στάδιο διοίκησης, παραγωγικής διαδικασίας και συγχρωτισμού και συγχρονισμού του ανθρώπινου δυναμικού και του υλικοτεχνικού εξοπλισμού.
Επιπρόσθετα, την βάση της μελέτης, θα αποτελέσει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, σε επίπεδο εσωτερικής διοίκησης και επικοινωνίας και στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Με το πέρας της ανάλυση των πιο πάνω, θα παρουσιαστεί σαν μελέτη περίπτωσης, η μεταρρύθμιση της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων, στο πλαίσιο της εφαρμογής πρακτικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και ολιστικού ψηφιακού μετασχηματισμού, ως στρατηγικοί στόχοι του οργανισμού.
Τέλος, παρατίθενται προτάσεις προς εφαρμογή, οι οποίες υλοποιούνται από την Εθνική Αρχή Στοιχημάτων, στο πλαίσιο της ΔΟΠ και του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, με σκοπό την βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη.