Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπαμεινώνδα, Επαμεινώνδας
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Σταυρούλα
dc.contributor.otherPanagiotou, Stavroula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-05-18T11:04:49Z
dc.date.available2022-05-18T11:04:49Z
dc.date.copyright2022-05-18
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.otherMBA/2021/00928el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5152
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή επιχειρεί να εξετάσει την ικανοποίηση που νιώθουν οι εργαζόμενοι σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα μέσα από διάφορους παράγοντες που επικρατούν στην εργασία τους και για τους οποίους έχουν αναφέρει στην έρευνα. Για την συλλογή των πιο πάνω δεδομένων, σχεδιάστηκε ερωτηματολόγιο το οποίο αποτελείτο από τρία μέρη. Το πρώτο μέρος περιλάμβανε ερωτήσεις δημογραφικού χαρακτήρα, το δεύτερο μέρος αφορούσε τα χαρακτηριστικά της εργασίας τους και στο τρίτο μέρος δόθηκαν μερικές εισηγήσεις που αξιολογήθηκαν από τους εργαζόμενους (με βάση την αξιολόγηση του μέρους Β) κατά πόσο θεωρούν ότι μπορούν να εφαρμοστούν στο δικό τους χώρο εργασίας προκειμένου να βελτιωθούν τα προβλήματα που αναφέρθηκαν. Τέλος υπήρχαν δυο ερωτήσεις ανοικτού τύπου προκειμένου να εκφράσουν την άποψη τους για την εκπαίδευση η οποία υπάρχει στο χώρο εργασίας τους. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 100 άτομα, από τα οποία χρησιμοποιήθηκαν τα 98 ερωτηματολόγια. Τα αποτελέσματα σε γενικές γραμμές δείχνουν τα προβλήματα που υπάρχουν στις επιχειρήσεις μέσα από τα μάτια των εργαζομένων της, τα οποία παρουσιάζονται πιο κάτω λεπτομερώς. Με βάση την κρίση των συμμετεχόντων (όπου οι περισσότεροι απάντησαν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι), τα χαρακτηριστικά των εργασιών τους που χρήζουν περαιτέρω βελτίωση (τομείς δηλαδή που έχουν την χαμηλότερη παρακίνηση) είναι οι ακόλουθοι. Αρχικά αναφορά έγινε για τις ευκαιρίες ανέλιξης που υπάρχουν, αν υπάρχει επαρκής αξιολόγηση από τον προϊστάμενο τους και για την μισθολογική τους κλίμακα. Επίσης αξιολόγηση έγινε στο αν υπάρχει αξιοκρατική αξιολόγηση στον οργανισμό/επιχείρηση, αν υπάρχει ίση μεταχείριση, επαρκής εκπαίδευση καθώς και αν υπάρχει ελεύθερος χρόνος για την προσωπική τους ζωή. Ακόμη αξιολογήθηκε και η συμπεριφορά των ηγετών στα αιτήματα των εργαζομένων, αν έχουν το δικαίωμα της λήψης αποφάσεων από την θέση στην οποία βρίσκονται και την απόσταση που διανύουν για να φτάσουν στην εργασία τους. Τέλος αν υπάρχει επαρκής αναγνώριση της δουλείας τους από τους προϊστάμενους, από τους συνάδελφους αλλά και κατά πόσο θεωρούν το εργασιακό τους περιβάλλον ευχάριστο και φιλικό. Σε συνέχεια των πιο πάνω, δόθηκαν εισηγήσεις με σκοπό την αύξηση εργασιακής ικανοποίησης των υπαλλήλων και κατ’ επέκταση τρόπους για παρακίνηση των εργαζομένων και επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων. Συγκεκριμένα έγινε αναφορά για παροχή χρηματικών και άλλων ανταμοιβών, περισσότερος χρόνος για προσωπική ζωή, μεγαλύτερη ανταπόκριση ηγετών στα αιτήματα των εργαζομένων, περισσότερη αναγνώρισης εργασίας που εκτελούν καθώς και περισσότερη εκπαίδευση. Επίσης στους τρόπους βελτίωσης συμπεριλήφθηκε και η ύπαρξη περισσότερης συναδελφικής αλληλεγγύης, βελτίωση των συνθηκών εργασίας καθώς και περισσότερη χρήση της τεχνολογίας. Τέλος, αναφορά έγινε και για περισσότερη ομοιογένεια μεταξύ των εργαζομένων αλλά και για δημιουργία ομάδων για εκτέλεση εργασίας.el_GR
dc.format.extent65 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectMotivation of employeesel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectJob satisfactionel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένων -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectEmployees satisfaction -- Public sectorel_GR
dc.titleΠαρακίνηση και ικανοποίηση των εργαζομένων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα της Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation attempts to examine the satisfaction that employees in the private and public sectors feel through various factors that prevail in their work and that they have reported in the research. For the collection of the above data, a questionnaire was designed which consisted of three parts. The first part included demographic questions, the second part related to the characteristics of their work and the third part gave some suggestions that were evaluated by the employees (based on the evaluation of part B) whether they consider that they can be applied in their own workplace to improve the problems mentioned. Finally, there were two open – ended questions to express their views on the education that exists in their workplace. A total of 100 people participated in the survey, of which 98 questionnaires were used. The results in general show the problems that exist in the company through the eyes of its employees, which are presented in detail below. Based on the judgement of the participants (where most answered that they are not satisfied), the characteristics of their work that need further improvement (i.e., the areas that have the lowest motivation) are the following. Initially, reference was made to the promotion opportunities that exist if there is an adequate evaluation by their supervisor and to their salary scale. There was also an assessment of whether there is a meritocratic assessment in the organization/ company, whether there is equal treatment, adequate training and whether there is free time for their personal life. The behavior of the leaders in the demands of the employees was also evaluated if they have the right to take decisions from the position in which they are and the distance they travel to reach their job. Finally, if there is sufficient recognition of their work by their superiors, colleagues and whether they consider their work environment pleasant and friendly. Following the above, suggestions were given to increase the job satisfaction of employees and consequently ways to motivate employees and achieve business goals. Specifically, there was talk of providing monetary and other rewards, more time for personal life, greater response of leaders to employees demands, more recognition of the work they perform as well as more training. Ways to improve also included more solidarity, better working conditions and more use of technology. Finally, there was a report for more homogeneity among employees but also for the creation of teams to perform work.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record