Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπαραλού, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΓουλόπουλος, Γεώργιος
dc.contributor.otherGoulopoulos, Georgios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-05-18T11:04:10Z
dc.date.available2022-05-18T11:04:10Z
dc.date.copyright2022-05-18
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.otherMBA/2021/00924el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5148
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πόρους για μία επιχείρηση και διαθέτει σημαντική συνεισφορά στην διαμόρφωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για κάθε οργανισμό, ανεξάρτητα από το είδος ή το μέγεθος του. Κατά τα τελευταία χρόνια, λοιπόν, το εργασιακό περιβάλλον έχει μεταβληθεί σημαντικά και το ανθρώπινο δυναμικό το υπολογίζεται ως επένδυση για έναν οργανισμό. Για τον λόγο αυτό, οι επιχειρήσεις καλούνται να διερευνήσουν τα διαφορετικά κίνητρα για κάθε εργαζόμενο, αναπροσαρμόζοντας την δράση τους και υιοθετώντας σύγχρονες πολιτικές ανταμοιβής και κινητοποίησης. Έτσι, κριτήρια, όπως το ιεραρχικό επίπεδο και τα έτη προϋπηρεσίας θεωρούνται πλέον παρωχημένα, καθώς η εργασιακή ασφάλεια, η ομαδικότητα, ο εμπλουτισμός του περιεχομένου της εργασίας και ο διαμοιρασμός των ευθυνών αποτελούν σημαντικά προ-απαιτούμενα για την παρακίνηση του προσωπικού. Βασική αρχή της παρακίνησης θεωρείται ο συσχετισμός με τις ανταμοιβές, είτε πρόκειται για χρηματικές είτε για μη χρηματικές, διασφαλίζοντας την ταύτιση των εργαζομένων με το όραμα και τις αξίες του οργανισμού. Στις σύγχρονες στρατηγικές κινητοποίησης περιλαμβάνονται η διοίκηση βάση στόχων, η ηγεσία, η αξιολόγηση 360, η οργανωσιακή κουλτούρα η ανθρωποκεντρική προσέγγιση, με τη συμμετοχή των εργαζομένων, η σύνδεση της απόδοσης με τις ανταμοιβές και ο εμπλουτισμός της εργασίας. Πάνω από όλα, όμως, είναι σκόπιμο να διαμορφωθεί μία ατομική στρατηγική και ένα στοχευμένο πλάνο ανάπτυξης, με βάση τα ταλέντα, αλλά και τις αδυναμίες κάθε εργαζόμενου, χωρίς ωστόσο, να παραλείπονται και τα ομαδικά κίνητρα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστούν οι σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικές παρακίνησης για την βελτίωση της αποδοτικότητας των εργαζομένων στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Η εργασία βασίζεται σε βιβλιογραφική ανασκόπηση, μέσω της οποίας καταδείχθηκε ότι, στη σύγχρονη εποχή, η παροχή κινήτρων στους εργαζόμενους αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την βελτίωση τις απόδοσής τους, αλλά και την διακράτηση στον οργανισμό. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε έναν από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και στη χώρα μας, διερευνώντας τις απόψεις και τις στάσεις του προσωπικού αναφορικά με τα παρεχόμενα κίνητρα. Όπως καταδείχθηκε, το διαρκώς μεταβαλλόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον, αλλά και η ραγδαία τεχνολογική πρόοδος διαμορφώνουν σημαντικές προκλήσεις για τα στελέχη του ανθρώπινου δυναμικού, καθώς καλούνται να αποκωδικοποιήσουν τις διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες των μελών του προσωπικού και να αναζητήσουν κατάλληλους τρόπους για την κινητοποίησή τους.el_GR
dc.format.extent84 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectMotivation of employeesel_GR
dc.titleΣύγχρονες πρακτικές παρακίνησης ανθρωπίνου δυναμικού σε μικρομεσαίες ή μεγάλες επιχειρήσειςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractHuman resources are one of the most important resources for a company and have a significant contribution to the formation of a competitive advantage for any organization, regardless of its type or size. In recent years, therefore, the work environment has changed significantly and human resources are considered as an investment for an organization. For this reason, companies are called upon to explore the different motivations for each employee, adapting their action and adopting modern reward and mobilization policies. Thus, criteria such as hierarchical level and years of service are now considered obsolete, as job security, teamwork, content enrichment and division of responsibilities are important prerequisites for staff motivation. The basic principle of motivation is considered to be the correlation with the rewards, whether monetary or non-monetary, ensuring the identification of employees with the vision and values of the organization. Modern mobilization strategies include goal-based management, leadership, 360-degree feedback, organizational culture, employee-centered approach, employee engagement, linking performance to rewards, and job enrichment. Above all, however, it is advisable to formulate an individual strategy and a targeted development plan, based on the talents, but also the weaknesses of each employee, without, however, ignoring the team motivations. The purpose of this paper is to examine modern methods and motivation techniques to improve the efficiency of employees in companies and organizations. The work is based on a literature review, through which it was shown that, in modern times, providing motivation to employees is an important factor in improving their performance, but also retention in the organization. At the same time, a quantitative survey was conducted in one of the largest telecommunications organizations in the world, but also in our country, investigating the views and attitudes of staff regarding the incentives provided. As demonstrated, the ever-changing business environment, as well as rapid technological progress, pose significant challenges for human resources executives, as they are called upon to codify the different needs and expectations of staff members and to seek appropriate ways to mobilize them.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής