Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorHadjicharalambous, Ioannis
dc.contributor.otherΧατζηχαραλάμπους, Ιωάννης
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2022-04-12T10:31:13Z
dc.date.available2022-04-12T10:31:13Z
dc.date.copyright2022-04-12
dc.date.issued2021-12
dc.identifier.otherMBA/2021/00919el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5122
dc.descriptionIncludes bibliographical references.el_GR
dc.description.abstractCOVID-19 pandemic disrupted the work activity of many organizations worldwide. Imposed governmental emergency legislations resulted in compulsory remote work conditions, for some or all employees of many organizations during lockdowns, which required changes, such as utilizing appropriate channels of internal communication, shifting towards digital means for communicating and collaborating in distance, to ensure effective internal communication and information flow within the organization. This dissertation aims to shed some light to the way internal communication of organizations changed, during COVID-19 pandemic in Cyprus, focusing mostly on the channels utilized and on the changes in frequency and direction of internal communication, before and during COVID-19 in Cyprus, during telework. In addition, this study aims to provide and account of the effectiveness of internal communication within organizations, as appreciated by participants and, also, investigate participants’ preferences in respect to channels used for internal communication and teleworking option in the future. In order to address the research questions of this dissertation, quantitative, nonexperimental descriptive research was employed, using survey as data collection method. Participants of this study were 93 employees working in organizations of various sizes and sectors of activities. The results of this dissertation reveal that there were some changes in the way channels of internal communication were utilized in organizations in Cyprus before and during COVID-19. Specifically, findings report that e-mails were used for sharing information regarding the organization, both before and during COVID-19, whereas richer channels of communication, such as face-to-face were utilized for solving issues and coordinating daily matters before the pandemic, but were replaced with online meetings and telephone during COVID-19. In addition, internal communication flow was in various directions with the most frequent communication taking place between coworkers of the same department and the least frequent with the organizations’ leader both before and during COVID-19. No changes were reported in preferences of sources used for receiving information regarding organizational matters and even though frequency of communication was decreased during COVID-19, the overall satisfaction of internal communication and its frequency remained in similarly high levels. Lastly, it appears that employees in Cyprus prefer face-to-face as the channel used for future internal communication and they prefer having the option for teleworking, but only for some days of the week.el_GR
dc.format.extent93 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠανδημία Covid-19el_GR
dc.subjectPandemic Covid-19el_GR
dc.subjectPandemic Covid-19 -- Organizations internal communicationel_GR
dc.subjectΠανδημία Covid-19 -- Εσωτερική επικοινωνία οργανισμώνel_GR
dc.titleInternal communication disruptions during the pandemic time of crisis in businesses in Cyprusel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΗ πανδημία COVID-19 επηρέασε ην εργασιακή δραστηριότητα πολλών οργανισμών σε όλο τον κόσμο. Οι επιβληθείσες κυβερνητικές νομοθεσίες οδήγησαν σε τηλεργασία, απαιτώντας αλλαγές, όπως η χρήση κατάλληλων και ψηφιακών καναλιών εσωτερικής επικοινωνίας, ώστε να εξασφαλιστεί αποτελεσματική εσωτερική επικοινωνία και ροή πληροφοριών εντός του οργανισμού. Αυτή η διατριβή στοχεύει να διερευνήσει τις αλλαγές στην εσωτερική επικοινωνία των οργανισμών, κατά τη διάρκεια της πανδημίας στην Κύπρο, εστιάζοντας κυρίως στα κανάλια που χρησιμοποιούνταν, σε αλλαγές στη συχνότητα και την κατεύθυνση της εσωτερικής επικοινωνίας, και στην τηλεργασία, ενώ στοχεύει στην παρουσίαση της αποτελεσματικότητας της εσωτερικής επικοινωνίας εντός των οργανισμών, όπως αξιολογήθηκε από τους συμμετέχοντες και τις προτιμήσεις τους σε σχέση με τα κανάλια εσωτερικής επικοινωνία και την επιλογή για τηλεργασία στο μέλλον. Χρησιμοποιήθηκε ποσοτική, μη πειραματική περιγραφική έρευνα με ερωτηματολόγιο ως μέθοδο συλλογής δεδομένων. Στη μελέτη συμμετείχαν 93 εργαζόμενοι οργανισμών διαφόρων μεγεθών και τομέων δραστηριοτήτων. Τα αποτελέσματα αυτής της διατριβής υποστηρίζουν ότι υπήρξαν κάποιες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιήθηκαν τα κανάλια εσωτερικής επικοινωνίας σε οργανισμούς στην Κύπρο πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Συγκεκριμένα, το e-mail χρησιμοποιήθηκε για ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τον οργανισμό, τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενώ πλουσιότερα κανάλια επικοινωνίας, όπως πρόσωπο με πρόσωπο, χρησιμοποιήθηκαν για επίλυση προβλημάτων και συντονισμό καθημερινών θεμάτων πριν από την πανδημία, αλλά αντικαταστάθηκαν με διαδικτυακές συναντήσεις και τηλεφωνήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Επιπλέον, υπήρξε ροή εσωτερικής επικοινωνίας προς διάφορες κατευθύνσεις με συχνότερη την επικοινωνία μεταξύ συναδέλφων του ίδιου τμήματος και λιγότερο συχνή την επικοινωνία με τον ηγέτη του οργανισμού τόσο πριν όσο και κατά τη διάρκεια του πανδημίας. Δεν αναφέρθηκαν αλλαγές στις προτιμήσεις των πηγών που χρησιμοποιούνται για τη λήψη πληροφοριών σχετικά με οργανωτικά θέματα και παρόλο που η συχνότητα επικοινωνίας μειώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η συνολική ικανοποίηση από την εσωτερική επικοινωνία και η συχνότητά της παρέμειναν σε παρόμοια υψηλά επίπεδα. Τέλος, φαίνεται ότι οι εργαζόμενοι στην Κύπρο προτιμούν το πρόσωπο με πρόσωπο ως το κανάλι που χρησιμοποιείται για μελλοντική εσωτερική επικοινωνία και προτιμούν να έχουν την επιλογή τηλεργασίας, αλλά μόνο για κάποιες ημέρες της εβδομάδας.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής