Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΑσσιώτη, Πωλίνα
dc.contributor.otherAssioti, Polina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-09-10T10:42:28Z
dc.date.available2021-09-10T10:42:28Z
dc.date.copyright2021-09-10
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherMBA/2021/00896el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5062
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ύπαρξη ενός άρτιου και ρεαλιστικού επιχειρηματικού πλάνου αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση οποιασδήποτε επιχειρηματικής πρωτοβουλίας. Κάθε επιχείρηση, είτε πρόκειται για μια μικρή βιομηχανία είτε για μια μεγάλη πολυεθνική, οφείλει να εφαρμόσει ένα επιχειρηματικό σχέδιο, έτσι ώστε να θέσει τους στόχους που επιθυμεί να επιτύχει. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι να παρουσιάσει το επιχειρηματικό σχέδιο μιας καινούργιας επιχείρησης που έχει ως στόχο την προώθηση της ανακύκλωσης μέσω της σίτισης των ζώων. Σκοπός της επιχείρησης είναι η συλλογή φαγητού από επιχειρήσεις εστίασης όπως ξενοδοχεία και εστιατόρια που ουσιαστικά θα πετούσαν τα υπολείμματα των φαγητών τους, ούτως ώστε τα σκουπίδια αυτών των επιχειρήσεων να γίνονται η τροφή η οποία θα προσφέρεται σε κατοικίδια και αδέσποτα μέσα από ειδικές μηχανές με αντίτιμο ανακυκλώσιμα υλικά. Η τοποθέτηση ειδικών μηχανών σε σημεία της ευρύτερης περιοχής της Λευκωσίας για την σίτιση των ζώων, αδέσποτων καθώς επίσης και κατοικιδίων, γίνεται για την προώθηση της ανακύκλωσης. Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής διατριβής, εξετάζεται κατά πόσο ένα επιχειρηματικό σχέδιο (Business plan), συντελεί στην αύξηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων, όπως και το κατά πόσο η αγορά αποδέχεται τα επιχειρηματικά σχέδια, όπως για παράδειγμα ο τραπεζικός τομέας, ο οποίος διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο στην χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τους τα επιχειρηματικά σχέδια κάθε επιχείρησης. Η μεταπτυχιακή διατριβή χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει την θεωρητική προσέγγιση του θέματος. Ειδικότερα, βλέπουμε τον ορισμό του επιχειρηματικού σχεδίου, όπως επίσης την χρησιμότητα και τα πλεονεκτήματα που φέρει η σύνταξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου, είτε πρόκειται για μια νέα επιχείρηση, είτε για μια επιχείρηση που ήδη λειτουργεί και επιθυμεί να δημιουργήσει ένα οδηγό. Επιπλέον βλέπουμε τους παράγοντες επιτυχίας ενός επιχειρηματικού σχεδίου, θέτοντας τους στόχους που επιθυμεί η κάθε επιχείρηση να επιτύχει. Στο δεύτερο μέρος της παρουσιάζεται μια νέα επιχείρηση που επιθυμεί να εισέλθει στην οικονομία της Κύπρου. Αρχικά, χρησιμοποιώντας τον καμβά επιχειρηματικού σχεδίου, παρουσιάζονται τα εννέα δομικά στοιχεία για την σύσταση της επιχείρησης. Ακολούθως, ορίζεται το όραμα και η αποστολή της, το οποίο είναι η μείωση των σκουπιδιών μέσω της ανακύκλωσης και της σίτισης των ζώων. Κατόπιν, γίνεται η περιγραφή και παρουσίαση της επιχείρησης, των προϊόντων και των υπηρεσιών που θα προσφέρει, η εγκατάσταση των ειδικών μηχανών και κάδων, καθώς επίσης και σύντομη παρουσίαση των βιογραφικών σημειώσεων των εταίρων. Έπειτα παρουσιάζεται η ανάλυση της αγοράς όσον αφορά τον κλάδο της ανακύκλωσης. Χρησιμοποιώντας τα οικονομικά εργαλεία, (α) PESTLE, (β) Πέντε Δυνάμεων του Porter και (γ) SWOT Ανάλυση, εξετάζονται οι ανταγωνιστές της επιχείρησης, όπως επίσης και το καταναλωτικό κοινό το οποίο στοχεύει η επιχείρηση. Στη συνέχεια αναλύεται το μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει η επιχείρηση έτσι ώστε να προωθηθεί, χωρίζοντας την αγορά σε τμήματα βάση γεωγραφικών, δημογραφικών και ψυχογραφικών κριτηρίων, με άλλα λόγια την τμηματοποίηση της αγοράς. Πέρα από την ανάλυση της αγοράς, παρουσιάζεται το μίγμα μάρκετινγκ για τον προσδιορισμό και την ανάλυση των τεσσάρων βασικότερων στοιχείων της στρατηγικής του μάρκετινγκ. Προϊόν – τιμή – προβολή – διανομή (4Ps- Product- Price- Promotion- Place). Ο σχεδιασμός της διαφήμισης αποτελεί επίσης ένα σημαντικό κομμάτι που πρέπει να σχεδιαστεί στο επιχειρηματικό σχέδιο. Κλείνοντας το επιχειρηματικό σχέδιο, βλέπουμε την χρηματοοικονομική ανάλυση και τον στρατηγικό προγραμματισμό της επιχείρησης. Ειδικότερα, αναλύονται οι βραχυπρόθεσμοι καθώς επίσης και οι μακροπρόθεσμοι στόχοι που επιθυμεί να επιτύχει η επιχείρηση μέσω της λειτουργίας της.el_GR
dc.format.extent-----el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.titleΕπιχειρηματικό πλάνο: Feed the animals through recyclingel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractHaving a comprehensive and realistic business plan is a prerequisite for any business initiative. Any business, whether it is a small industry or a large multinational, needs to have a business plan in place, in order to set the goals it wants to achieve. The purpose of this dissertation is to present the business plan of a new business aimed at promoting recycling through animal feed. The purpose of this business would be to collect food waste from catering businesses such as hotels and restaurants, so that garbage from such businesses would become food to be offered to pets and strays, through special machines for the price of recyclable materials. The installation of these special machines in parts of the greater area of Nicosia for the feeding of animals is done to promote recycling. This master's thesis examines whether a business plan can contribute in increased business efficiency, and whether the market accepts business plans, such as the banking sector, which plays an important role in financing of companies, taking into account the business plan of each company. The master's thesis is divided into two parts. The first part deals with the theoretical approach to the subject. In particular, we examine the definition of a business plan, as well as the usefulness and benefits of writing a business plan, whether that being for a new business or a business that currently operates and would like to create a guide. In addition, we examine the success factors of a business plan, by setting the goals that each company wants to achieve. The second part presents a new company that wants to enter the economy of Cyprus. Initially, using the Business Model Canvas, we present the nine “building blocks” for setting up the business. Then, the vision and mission of the company is defined, which is the reduction of garbage through recycling and feeding of animals. Furthermore, the company as well as the products and services to be offered, are defined. The installation of the special machines and bins is described, as well as the presentation of business partner’s short CV notes. Following is the market analysis of the recycling industry. Using the financial tools, (a) PESTLE, (b) Porter’s Five Forces and (c) SWOT Analysis, the company’s competitors are examined, as well as the consumers’ target group. Before wrapping up the business plan, the marketing strategy that the business will follow in order to be promoted is analyzed. Using agricultural, demographic and psychographic criteria the market is segmented into sections. In addition to market analysis, the marketing mix is presented to identify and analyze the four key elements of a marketing strategy. Product - price - promotion – distribution (4Ps). Advertising design is also an important part of designing a business plan. In the final points of the business plan, we demonstrate the financial analysis and the strategic planning of the company. In particular, we analyze the short-term as well as the long-term goals of the company.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record