Show simple item record

dc.contributor.advisorΓλαβέλη, Νίκη
dc.contributor.authorΓρίβας, Ευάγγελος
dc.contributor.otherGrivas, Evaggelos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-09-10T10:38:53Z
dc.date.available2021-09-10T10:38:53Z
dc.date.copyright2021-09-10
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherMBA/2021/00910el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5051
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο τρίπτυχο της εκπαίδευσης, αξιολόγησης και του συστήματος ανταμοιβών αποτελεί βασικό παράγοντα της διοίκησης ενός οργανισμού. Στη συγκεκριμένη εργασία στόχος είναι η διερεύνηση των απόψεων των εργαζομένων της τράπεζας Πειραιώς πάνω σε αυτό το τρίπτυχο. Οι 92 συμμετέχοντες εργαζόμενοι της Τράπεζας Πειραιώς απάντησαν σε ένα ερωτηματολόγιο τριών βασικών αξόνων. Ο πρώτος άξονας περιλάμβανε ερωτήσεις σχετικές με την εκπαίδευση, ο δεύτερος ερωτήσεις σχετικά με την αξιολόγηση και ο τρίτος με το σύστημα ανταμοιβών που υπάρχει στην τράπεζα Πειραιώς. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδωσε αποτελέσματα στα οποία διαφαίνεται η σημαντικότητα που θεωρούν οι εργαζόμενοι ότι έχουν αυτά τα τρία συστήματα τόσο για τους ίδιους όσο και για τον οργανισμό. Ακόμα η ανάλυση έδειξε ότι δεν υπάρχουν στατιστικά σημαντικές εξαρτήσεις ανάμεσα στο βαθμό ικανοποίησης από το σύστημα εκπαίδευσης και της θέσης και των ετών προϋπηρεσίας αλλά υπάρχει εξάρτηση σχετικά με το βαθμό ικανοποίησης της αξιολόγησης και τους δύο αυτούς δημογραφικούς παράγοντες.el_GR
dc.format.extentxiii, 119 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resources Evaluationel_GR
dc.titleΑπόψεις εργαζομένων για το τρίπτυχο της εκπαίδευσης, της αξιολόγησης και της ανταμοιβής στο τραπεζικό τομέα, η περίπτωση της Τράπεζας Πειραιώςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe triptych of education, evaluation and the reward system is a key factor in the management of an organization. In this paper, the aim is to investigate the views of Piraeus Bank employees on this triptych. The 92 participating employees of Piraeus Bank answered a questionnaire of three main axes. The first axis included questions related to education, the second questions related to evaluation and the third to the reward system that exists at Piraeus Bank. The analysis of the results gave results that show the importance that employees consider that these three systems have for both themselves and the organization. The analysis also showed that there are no statistically significant dependencies between the degree of satisfaction with the education system and the position and years of service but there is a dependence on the degree of satisfaction of the assessment and these two demographic factors.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record