Απόψεις εργαζομένων για το τρίπτυχο της εκπαίδευσης, της αξιολόγησης και της ανταμοιβής στο τραπεζικό τομέα, η περίπτωση της Τράπεζας Πειραιώς
Abstract
Το τρίπτυχο της εκπαίδευσης, αξιολόγησης και του συστήματος ανταμοιβών αποτελεί βασικό παράγοντα της διοίκησης ενός οργανισμού. Στη συγκεκριμένη εργασία στόχος είναι η διερεύνηση των απόψεων των εργαζομένων της τράπεζας Πειραιώς πάνω σε αυτό το τρίπτυχο.
Οι 92 συμμετέχοντες εργαζόμενοι της Τράπεζας Πειραιώς απάντησαν σε ένα ερωτηματολόγιο τριών βασικών αξόνων. Ο πρώτος άξονας περιλάμβανε ερωτήσεις σχετικές με την εκπαίδευση, ο δεύτερος ερωτήσεις σχετικά με την αξιολόγηση και ο τρίτος με το σύστημα ανταμοιβών που υπάρχει στην τράπεζα Πειραιώς.
Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδωσε αποτελέσματα στα οποία διαφαίνεται η σημαντικότητα που θεωρούν οι εργαζόμενοι ότι έχουν αυτά τα τρία συστήματα τόσο για τους ίδιους όσο και για τον οργανισμό. Ακόμα η ανάλυση έδειξε ότι δεν υπάρχουν στατιστικά σημαντικές εξαρτήσεις ανάμεσα στο βαθμό ικανοποίησης από το σύστημα εκπαίδευσης και της θέσης και των ετών προϋπηρεσίας αλλά υπάρχει εξάρτηση σχετικά με το βαθμό ικανοποίησης της αξιολόγησης και τους δύο αυτούς δημογραφικούς παράγοντες.