Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναστασιάδου, Σοφία
dc.contributor.authorΔημητρακόπουλος, Σωτήριος
dc.contributor.otherDemetrakopoulos, Sotirios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-09-07T10:48:19Z
dc.date.available2021-09-07T10:48:19Z
dc.date.copyright2021-09-07
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.otherMBA/2021/00867el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5035
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣήμερα, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους στο Διαδίκτυο, λόγω της πληθώρας των πλεονεκτημάτων που προσφέρει. Ταυτόχρονα, ο χρόνος που ξοδεύει καθημερινά ο μέσος άνθρωπος στο Διαδίκτυο και ιδιαίτερα σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής Δικτύωσης αυξάνεται, όπως αντίστοιχα και το πλήθος των ανθρώπων που αποτελούν μέλη τους. Λόγω της συγκεκριμένης μεταβολής μεταβλήθηκαν πολλές παράμετροι στο marketing και άρχισε να αποκτά το ηλεκτρονικό marketing μεγαλύτερο κοινό. Η ηλεκτρονική διαφήμιση έχει ενσωματωθεί στην καθημερινότητα όλων. Παρόλα αυτά η εξέλιξη της είναι ραγδαία, καθώς χρόνο με το χρόνο μεγαλύτερη πληθώρα αλγορίθμων σχεδιάζονται με στόχο την εύρεση πιθανού αγοραστικού κοινού ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Οι αλγόριθμοι σχεδιάζονται με βάση τον τεράστιο όγκο δεδομένων που γίνεται διαθέσιμος από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που δημιούργησαν ένα περιβάλλον αρκετά ελκυστικό, ώστε να περνάει περισσότερο χρόνο της ζωής του ο χρήστης. Η εξέλιξη των υπολογιστών και των αλγορίθμων δηλαδή αποτέλεσε τη βάση της σχεδίασης και ανάπτυξης του marketing, όπου πλέον η στόχευση πελατών γίνεται ευκολότερη από ποτέ. Παρά τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η εξέλιξη, η στόχευση συγκεκριμένων πιθανών πελατών δεν επιφέρει πάντα τα θεμιτά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις. Ο κύριος λόγος έγκειται στην συνεχή επανάληψη των διαφημίσεων και στη χρήση προσωπικών δεδομένων, κάτι που μετατρέπει τους χρήστες αρνητικά προκατειλημμένους έναντι στο συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Καθώς οι αλγόριθμοι αναλύουν μοτίβα των χρηστών και δε λαμβάνεται υπόψιν η συναισθηματική αντίληψη του χρήστη, η χρήση προσωπικών δεδομένων δημιουργεί μια μορφή άμυνας έναντι σε τέτοιες διαφημίσεις, λόγω της δυσαρέσκειας που προκύπτει από τη χρήση προσωπικών του δεδομένων. Το αντάλλαγμα συνεπώς ενός χρήστη για τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας είναι η συλλογή προσωπικών του πληροφοριών και η επεξεργασία αυτών των δεδομένων με στόχο την παρουσίαση μιας διαφήμισης, η οποία θα το κινήσει το ενδιαφέρον και θα τον προωθήσει στην αγορά του προϊόντος αλλά και στη διατήρηση του ως μελλοντικό πελάτη. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, αρκετή έρευνα γίνεται στην επίδραση των εξατομικευμένων αυτών διαφημίσεων στην διαδικασία λήψης αποφάσεων του χρήστη και εάν το προσωπικό απόρρητο είναι τόσο σημαντικό ή αναντικατάστατο. Για αυτό το λόγο, η εργασία αυτή μελετά την επίδραση των εξατομικευμένων διαφημίσεων σε πολλαπλά επίπεδα επάνω στους χρήστες, με στόχο να δημιουργηθεί ένα μοτίβο συμπεριφοράς που μπορεί να μελετηθεί. Καθώς η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι μοναδική, τα αποτελέσματα μελετώνται υπό το πρίσμα της στατιστικής (ερωτηματολόγιο), η οποία μπορεί να αποδώσει με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ένα πόρισμα. Αντίστοιχα μελετάται η αναγκαιότητα του προσωπικού απορρήτου των χρηστών και κατά πόσο είναι διατεθειμένοι οι χρήστες να το υπερασπιστούν. Συγκεντρωτικά, φαίνεται ότι όλο και περισσότεροι χρήστες αναγνωρίζουν την ύπαρξη πλέον των εξατομικευμένων διαφημίσεων και των αποτελεσμάτων που επιφέρει η σωστή χρήση του marketing. Η έρευνα επίσης δείχνει πως η έννοια του παραδόξου της παραβίασης της ιδιωτικής ζωής ισχύει, καθώς τα αποτελέσματα της σημαντικότητας του προσωπικού απορρήτου σε διαφορετικά σημεία του ερωτηματολογίου δεν συνάδουν. Έτσι, η έννοια της εξατομικευμένης διαφήμισης φαίνεται πως εφόσον γίνεται με προσοχή, αποτελεί κερδοφόρα τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες.el_GR
dc.format.extent76 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονική διαφήμισηel_GR
dc.subjectOnline advertisingel_GR
dc.titleΕξατομικευμένη διαφήμιση και η επίδραση του προσωπικού απορρήτου στη συμπεριφορά των καταναλωτώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractToday people are choosing to shop online due to the numerous benefits it offers. At the same time, the mean time that every person spends daily on the Internet and especially on social media platforms is increasing, as is the number of its members. Due to this incremental change, many parameters in marketing changed and electronic marketing began to gather higher traction. Online advertising is embedded in everyday life. Nevertheless, its evolution is rapid, as year by year more algorithms are designed with the aim of identifying potential buyers for a product or a service. The algorithms are designed based on the huge amount of data available on social media, which has created an environment attractive for the user enough to spend more time on. The evolution of computers and analytic tools is the basis of marketing design and development, where customer targeting became easier than ever. Despite the advantages that this development offers, targeting specific potential customers does not always bring positive net results to businesses. The main reason is the repeatability of the ads and the use of personal data, which turns users negatively biased against the specific product or service. As algorithms analyze users' patterns and do not consider the user's emotional perception, the use of personal data creates a form of defense against such ads, due to the dissatisfaction that arises from the use of his personal data. To be able to use a social media’s online platform, the user must agree to provide his personal data. Therefore, the goal of these platforms is the collection of personal information and the processing of this data to present to the user an advertisement, which will arouse his interest and convert him to a customer of the product but also keeping him as a future customer. To achieve this, a lot of research is done on the impact of these personalization ads on the user's decision-making process and whether personal privacy is so important or irreplaceable. For this reason, this paper studies the effect of personal ads on multiple levels on users, with the aim of creating a pattern of behavior that can be studied. As human behavior is unique, the results are studied through statistics (a questionnaire), which can yield a result more effectively. Respectively, the necessity of users' personal privacy is studied and whether the users are willing to defend it. Collectively, it seems that more and more users are recognizing the existence of personal ads and the results that the proper use of marketing brings. The research also shows that the notion of the property paradox applies, as the results of the importance of personal confidentiality in different parts of the questionnaire are inconsistent. Moreover, users seem to have a fear of the effect of usage of big data in the future. Overall, the concept of personal advertising seems to be profitable for both businesses and customers if done carefully.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record