Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Εξατομικευμένη διαφήμιση και η επίδραση του προσωπικού απορρήτου στη συμπεριφορά των καταναλωτών

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2021-00867.pdf (637.1Kb)
    Ημερομηνία
    2021-06
    Συγγραφέας
    Δημητρακόπουλος, Σωτήριος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σήμερα, ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους στο Διαδίκτυο, λόγω της πληθώρας των πλεονεκτημάτων που προσφέρει. Ταυτόχρονα, ο χρόνος που ξοδεύει καθημερινά ο μέσος άνθρωπος στο Διαδίκτυο και ιδιαίτερα σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής Δικτύωσης αυξάνεται, όπως αντίστοιχα και το πλήθος των ανθρώπων που αποτελούν μέλη τους. Λόγω της συγκεκριμένης μεταβολής μεταβλήθηκαν πολλές παράμετροι στο marketing και άρχισε να αποκτά το ηλεκτρονικό marketing μεγαλύτερο κοινό. Η ηλεκτρονική διαφήμιση έχει ενσωματωθεί στην καθημερινότητα όλων. Παρόλα αυτά η εξέλιξη της είναι ραγδαία, καθώς χρόνο με το χρόνο μεγαλύτερη πληθώρα αλγορίθμων σχεδιάζονται με στόχο την εύρεση πιθανού αγοραστικού κοινού ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Οι αλγόριθμοι σχεδιάζονται με βάση τον τεράστιο όγκο δεδομένων που γίνεται διαθέσιμος από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που δημιούργησαν ένα περιβάλλον αρκετά ελκυστικό, ώστε να περνάει περισσότερο χρόνο της ζωής του ο χρήστης. Η εξέλιξη των υπολογιστών και των αλγορίθμων δηλαδή αποτέλεσε τη βάση της σχεδίασης και ανάπτυξης του marketing, όπου πλέον η στόχευση πελατών γίνεται ευκολότερη από ποτέ. Παρά τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η εξέλιξη, η στόχευση συγκεκριμένων πιθανών πελατών δεν επιφέρει πάντα τα θεμιτά αποτελέσματα στις επιχειρήσεις. Ο κύριος λόγος έγκειται στην συνεχή επανάληψη των διαφημίσεων και στη χρήση προσωπικών δεδομένων, κάτι που μετατρέπει τους χρήστες αρνητικά προκατειλημμένους έναντι στο συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Καθώς οι αλγόριθμοι αναλύουν μοτίβα των χρηστών και δε λαμβάνεται υπόψιν η συναισθηματική αντίληψη του χρήστη, η χρήση προσωπικών δεδομένων δημιουργεί μια μορφή άμυνας έναντι σε τέτοιες διαφημίσεις, λόγω της δυσαρέσκειας που προκύπτει από τη χρήση προσωπικών του δεδομένων. Το αντάλλαγμα συνεπώς ενός χρήστη για τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας είναι η συλλογή προσωπικών του πληροφοριών και η επεξεργασία αυτών των δεδομένων με στόχο την παρουσίαση μιας διαφήμισης, η οποία θα το κινήσει το ενδιαφέρον και θα τον προωθήσει στην αγορά του προϊόντος αλλά και στη διατήρηση του ως μελλοντικό πελάτη. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, αρκετή έρευνα γίνεται στην επίδραση των εξατομικευμένων αυτών διαφημίσεων στην διαδικασία λήψης αποφάσεων του χρήστη και εάν το προσωπικό απόρρητο είναι τόσο σημαντικό ή αναντικατάστατο. Για αυτό το λόγο, η εργασία αυτή μελετά την επίδραση των εξατομικευμένων διαφημίσεων σε πολλαπλά επίπεδα επάνω στους χρήστες, με στόχο να δημιουργηθεί ένα μοτίβο συμπεριφοράς που μπορεί να μελετηθεί. Καθώς η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι μοναδική, τα αποτελέσματα μελετώνται υπό το πρίσμα της στατιστικής (ερωτηματολόγιο), η οποία μπορεί να αποδώσει με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ένα πόρισμα. Αντίστοιχα μελετάται η αναγκαιότητα του προσωπικού απορρήτου των χρηστών και κατά πόσο είναι διατεθειμένοι οι χρήστες να το υπερασπιστούν. Συγκεντρωτικά, φαίνεται ότι όλο και περισσότεροι χρήστες αναγνωρίζουν την ύπαρξη πλέον των εξατομικευμένων διαφημίσεων και των αποτελεσμάτων που επιφέρει η σωστή χρήση του marketing. Η έρευνα επίσης δείχνει πως η έννοια του παραδόξου της παραβίασης της ιδιωτικής ζωής ισχύει, καθώς τα αποτελέσματα της σημαντικότητας του προσωπικού απορρήτου σε διαφορετικά σημεία του ερωτηματολογίου δεν συνάδουν. Έτσι, η έννοια της εξατομικευμένης διαφήμισης φαίνεται πως εφόσον γίνεται με προσοχή, αποτελεί κερδοφόρα τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5035
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013