Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το branding των καλλιτεχνών στη σύγχρονη αγορά τέχνης και η σημασία του για την προώθηση του καλλιτεχνικού έργου. Μελέτη περίπτωσης: Η δημιουργία "Επώνυμης Ταυτότητας" σε εικαστικούς καλλιτέχνες έως 35 ετών στην Ελλάδα

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΠΑ-2021-00163.pdf (606.8Kb)
    Ημερομηνία
    2021-05
    Συγγραφέας
    Τσιγκριμάνη, Σουσάνα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους για την καταξίωση των καλλιτεχνών στον χώρο της τέχνης είναι η αναγνώριση της αξίας του έργου τους τόσο ως προς την εικαστική αισθητική αξία του όσο και σε όρους αγοράς. Στη σύγχρονη εποχή, αυτή η διαδικασία αναγνώρισης φαίνεται πως περιλαμβάνει ως απαραίτητη προϋπόθεση την προώθηση του καλλιτεχνικού έργου και τη δημιουργία μιας επωνυμίας (brand name) που θα καθιστά γνώριμο και μοναδικό τόσο τον καλλιτέχνη όσο και το έργο του. Ως εκ τούτου, η παρούσα εργασία εξετάζει και αναλύει τη σημασία, τον ρόλο και τη λειτουργία της καλλιτεχνικής επωνυμίας (art branding) στη σύγχρονη αγορά τέχνης. Ειδικότερα, η διατριβή εστιάζει σε Έλληνες εικαστικούς καλλιτέχνες έως 35 ετών, έτσι ώστε να διερευνηθεί κατά πόσο η γενιά αυτή θεωρεί το branding ως μια διαδικασία που μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργική διαδικασία και το αποτέλεσμά της, καθώς και τη θέση της στο στερέωμα της τέχνης. Στη διατριβή γίνεται βιβλιογραφική επισκόπηση αναφορικά με το μάρκετινγκ των τεχνών, τη δομή και τη λειτουργία του κόσμου της τέχνης και της σημασίας της δημιουργίας της καλλιτεχνικής επώνυμης ταυτότητας. Επίσης, γίνεται πρωτογενής ποιοτική έρευνα, με συνεντεύξεις που λήφθησαν από δύο εικαστικούς καλλιτέχνες, δύο επιμελητές γκαλερί και δύο επιμελητές μουσείων αναφορικά με τη νοηματοδότηση, τον ρόλο και τη σημασία του artist branding. Από τη διατριβή εξάγεται το συμπέρασμα ότι οι δύο εικαστικοί καλλιτέχνες που αποτέλεσαν δείγμα της έρευνας, θεωρούν σημαντικό το να δημιουργήσουν τη δική τους καλλιτεχνική επωνυμία. Επισημαίνεται ωστόσο, τόσο από τους εικαστικούς όσο και από τους επιμελητές γκαλερί, ότι το artist branding θα πρέπει να είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς του καλλιτέχνη και όχι να βασίζεται σε σχέσεις που δεν είναι ειλικρινείς. Επίσης, διαπιστώνεται ότι οι εικαστικοί καλλιτέχνες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα σύγχρονα μέσα προβολής της εικόνας τους, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να προβληθούν στο κοινό και να αναπτύξουν το έργο τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5007
    Συλλογές
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013