Η μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών παράδοσης τροφίμων και της χρήσης των διαδικτυακών εφαρμογών κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19
Abstract
Οι ρυθμοί ανάπτυξης της βιομηχανίας τροφίμων σε όλο τον κόσμο έχουν δημιουργήσει ένα πρόσφορο έδαφος για εκατομμύρια καταναλωτές, που είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιούν διαδικτυακές εφαρμογές με σκοπό την άμεση παραγγελία και παράδοση φαγητού (FDAs). Η διαδικασία παραγγελίας φαγητού που μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το διαδίκτυο, τα τελευταία χρόνια, έχει οδηγήσει πολλές επιχειρήσεις να υιοθετούν την εν λόγω πρακτική, ικανοποιώντας και τον πιο απαιτητικό πελάτη. Η πανδημία Covid-19 έχει επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στα οικονομικά, όσο και στα κοινωνικά, συστήματα συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, η εξάπλωση της υγειονομικής κρίσης έχει οδηγήσει στην ανάγκη να επανεξεταστούν οι τρόποι με τους οποίους παράγονται, διανέμονται και καταναλώνονται προϊόντα και αγαθά. Δεδομένου της υφιστάμενης κατάστασης λόγω της πανδημίας Covid 19, καθώς και ελάχιστων βιβλιογραφικών πηγών και μελετών, η παρούσα διατριβή έχει σκοπό τη διερεύνηση εκείνων των παραγόντων που επηρεάζουν τη πρόθεση των καταναλωτών για συνεχή χρήση των FDAs, το εύρος της αποδοχή τους, και την εξασφάλιση από πλευρά τους στην ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών. Η ανάλυση του δείκτη του επιπέδου ικανοποίησης των καταναλωτών, θα διερευνηθεί, χρησιμοποιώντας βασικούς παράγοντες που χαρακτηρίζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτής της παγκόσμιας αλλαγής, πρέπει να τονιστεί η αύξηση του αριθμού των καταναλωτών που αγοράζουν προϊόντα διατροφής μέσω διαδικτύου, προκειμένου να συμμορφωθούν με τους κανόνες που αποσκοπούν στον περιορισμό της κυκλοφορίας του ιού. Η ερευνητική μελέτη πραγματοποιήθηκε με τη συλλογή δεδομένων που προέκυψαν από ένα ανώνυμο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο που διαμοιράστηκε μέσω κοινωνικών δικτύων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων, κατά τους κρίσιμους μήνες της εξέλιξης της πανδημίας στην Ελλάδα. Η αναγκαιότητα της εν λόγω έρευνας, έγκειται στο γεγονός πως δεν υπάρχουν παρόμοιες μελέτες που προσπαθούν να κατανοήσουν την συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι σε τεχνολογικά μέσα και εργαλεία, όταν αυτά πρέπει να υιοθετηθούν με ασφαλή και άμεσο τρόπο.