dc.contributor.advisor | Δημητρίου, Πέτρος | |
dc.contributor.author | Procopiou, Georgia | |
dc.contributor.other | Προκοπίου, Γεωργία | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2021-07-26T07:03:51Z | |
dc.date.available | 2021-07-26T07:03:51Z | |
dc.date.copyright | 2021-07-23 | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2021/00889 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4966 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Background - This dissertation expects to contribute to consumer behavior in the clothing industry. Empirical results give sellers and buyers recommendations and help sellers better understand the consumer behavior and buyers to better understand themselves as a consumer and why he decides to proceed with the decision-making and purchase. The findings are compared with those of previous research. Finally, based on the research methodology, the data analysis, the results and the conclusions, this dissertation provides relevant and appropriate recommendations for further study.
Method - To analyze and understand the consumer behavior, their habits and preferences, the secondary research carried out through the literature review of books and journals as it was a useful method to be mentioned. The relevant literature review laid the foundations for the formulation and design of research and research questions. Subsequently, the type of research was finalized as to the exploratory research of consumer behavior of the specific respondents’ sample. The research questions were finalized. The target groups for the research were selected and the structured questionnaire was chosen as the research tool for conducting the research.
Findings - Finally it is mentioned that the most female participants agreed and strongly agreed with the statement that they usually shop when they feel sad/disappointed whereas most male participants disagreed and strongly disagreed with this statement, the most under-graduates and graduates participants disagreed and strongly disagreed with the statement that they usually buy clothes online whereas most post-graduates participants agreed and strongly agreed with this statement and most participants with monthly salary ≤850 € disagreed with the statement that the Pandemic affected their interest in purchasing clothes, most participants with monthly salary from 851 – 1200€ neither agreed nor disagreed whereas most participants with monthly salary from 1201 € and up, agreed and strongly agreed with this statement.
Discussion - According to what mentioned above, it should be said that as evidenced by the data presented in the literature review, the pandemic in general has a negative impact on retail due to two main factors: the recession caused by changing employment relationships and the reduced income of a large portion of consumers and the problems caused by protection and social distancing measures imposed that make it difficult for customers to be physically present in stores. | el_GR |
dc.format.extent | 75 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Consumer behavior | el_GR |
dc.subject | Καταναλωτική συμπεριφορά | el_GR |
dc.title | Consumer behaviour regarding the clothing industry | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Ιστορικό - Αυτή η διατριβή αναμένεται να συμβάλει στη μελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών στη βιομηχανία ενδυμάτων. Τα εμπειρικά αποτελέσματα θα προσφέρουν στους πωλητές και τους αγοραστές προτάσεις και βοηθούν τους πωλητές να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά του καταναλωτή και οι αγοραστές να κατανοήσουν καλύτερα τον εαυτό τους ως καταναλωτή και γιατί αποφασίζει να προχωρήσει στη λήψη αποφάσεων και την αγορά. Τα ευρήματα συγκρίνονται με αυτά της προηγούμενης έρευνας. Τέλος, με βάση τη μεθοδολογία της έρευνας, την ανάλυση δεδομένων, τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα, αυτή η διατριβή παρέχει σχετικές και κατάλληλες συστάσεις για περαιτέρω μελέτη.
Μέθοδος - Για την ανάλυση και κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, των συνηθειών και των προτιμήσεών τους, η δευτερογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης βιβλίων και περιοδικών, καθώς ήταν μια χρήσιμη μέθοδος για να αναφερθεί. Η σχετική βιβλιογραφική ανασκόπηση έθεσε τις βάσεις για τη διατύπωση και το σχεδιασμό ερευνητικών και ερευνητικών ερωτημάτων. Στη συνέχεια, ο τύπος της έρευνας ολοκληρώθηκε ως προς τη διερευνητική έρευνα της συμπεριφοράς των καταναλωτών του συγκεκριμένου δείγματος των ερωτηθέντων. Οι ερευνητικές ερωτήσεις ολοκληρώθηκαν. Επιλέχθηκαν οι ομάδες στόχοι για την έρευνα και το δομημένο ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε ως ερευνητικό εργαλείο για τη διεξαγωγή της έρευνας.
Ευρήματα - Τέλος αναφέρεται ότι οι περισσότερες γυναίκες συμμετέχοντες συμφώνησαν και συμφώνησαν απόλυτα με τη δήλωση ότι συνήθως ψωνίζουν όταν αισθάνονται λυπημένοι / απογοητευμένοι, ενώ οι περισσότεροι άνδρες συμμετέχοντες διαφωνούσαν και διαφωνούσαν έντονα με αυτήν τη δήλωση, οι περισσότεροι απόφοιτοι και απόφοιτοι συμμετέχοντες διαφωνούν και διαφωνούσε έντονα με τη δήλωση ότι συνήθως αγοράζουν ρούχα στο διαδίκτυο, ενώ οι περισσότεροι από τους μεταπτυχιακούς συμμετέχοντες συμφώνησαν και συμφώνησαν απόλυτα με αυτήν τη δήλωση και οι περισσότεροι συμμετέχοντες με μηνιαίο μισθό 50850 € διαφωνούσαν με τη δήλωση ότι η πανδημία επηρέασε το ενδιαφέρον τους για την αγορά ρούχων, οι περισσότεροι συμμετέχοντες με μηνιαίος μισθός από 851 - 1200 € ούτε συμφώνησε ούτε διαφωνούσε, ενώ οι περισσότεροι συμμετέχοντες με μηνιαίο μισθό από 1201 € και άνω, συμφώνησαν και συμφώνησαν απόλυτα με αυτή τη δήλωση.
Συζήτηση - Σύμφωνα με όσα προαναφέρθηκαν, πρέπει να λεχθεί ότι, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία που παρουσιάζονται στη βιβλιογραφική ανασκόπηση, η πανδημία γενικά έχει αρνητικό αντίκτυπο στο λιανικό εμπόριο λόγω δύο βασικών παραγόντων: της ύφεσης που προκαλείται από την αλλαγή σχέσεων εργασίας και τη μείωση εισόδημα μεγάλου μέρους των καταναλωτών και τα προβλήματα που προκαλούνται από μέτρα προστασίας και κοινωνικής απόστασης που επιβάλλουν που καθιστούν δύσκολη την παρουσία των πελατών σε καταστήματα. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |