Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΝικολαΐδου, Μυρτώ
dc.contributor.otherNicolaidou, Myrto
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-07-22T09:58:17Z
dc.date.available2021-07-22T09:58:17Z
dc.date.copyright2021-07-19
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherMBA/2021/00899el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4951
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ σκοπός αυτής της μελέτης είναι να διερευνήσει και να εντοπίσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σε αυτό το πλαίσιο, τα κοινωνικο-δημογραφικά χαρακτηριστικά του φύλου, της ηλικιακής κατηγορίας, του τόπου κατοικίας, της οικογενειακής κατάστασης και του ετήσιου εισοδήματος σχετίζονται με την ικανοποίησή τους με τη διαδικασία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, οι στόχοι της μελέτης ήταν, - Να αναγνωρίσει την επίδραση του φύλου, της ηλικίας και του εκπαιδευτικού επιπέδου στον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές αντιμετωπίζουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. - Να διερευνήσει τον αντίκτυπο της απόδοσης των εκπαιδευτών, της αξιολόγησης των μαθημάτων και της αλληλεπίδρασης μαθητή-εκπαιδευτή στην εκφρασμένη ικανοποίηση. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του έτους 2020. Τα αποτελέσματα της έρευνας βασίστηκαν σε δείγμα 128 φοιτητών, 85 ανδρών (66,4%) και 43 γυναικών (33,6%). Το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε ερωτήσεις σχετικά με τα κοινωνικο-δημογραφικά τους δεδομένα και 32 δηλώσεις στις οποίες οι ερωτηθέντες έπρεπε να αναφέρουν τη συμφωνία τους σε επταβάθμια κλίμακα Likert, οι οποίες μεταφράστηκαν από ανάλογες προηγούμενες μελέτες (Ali & Ahmad, 2011, Arbaugh, 2000) και ομαδοποιούταν στις τέσσερις κατηγορίες “Επιδόσεις των Εκπαιδευτών”, “Αξιολόγηση των Μαθημάτων“, “Αλληλεπίδραση Φοιτητή- Εκπαιδευτή” και “Αντιλαμβανόμενη Ικανοποίηση από τους Φοιτητές”. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι η πλειοψηφία των φοιτητών έδειξε υψηλά επίπεδα ικανοποίησης με την αλληλεπίδραση φοιτητή-εκπαιδευτή, την απόδοση του εκπαιδευτή και την αξιολόγηση των μαθημάτων. Η ανάλυση παλινδρόμησης ανέδειξε την απόδοση του εκπαιδευτή ως τον πιο σημαντικό παράγοντα ικανοποίησης των φοιτητών, ακολουθούμενη από την αλληλεπίδραση εκπαιδευτή-φοιτητή και την αξιολόγηση των μαθημάτων. Η κατάρτιση των εκπαιδευτών στις νέες μεθόδους της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αναδεικνύεται ως αναγκαιότητα για το άμεσο μέλλον, πρωτοβουλία που αναμένεται να βελτιώσει την ποιότητα της παρεχόμενης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.el_GR
dc.format.extent63 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευση -- Ικανοποίησηel_GR
dc.subjectDistance education -- Satisfactionel_GR
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των φοιτητών σε συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of the present study is to investigate and identify the factors that affect student satisfaction in distance education. In this context, the socio-demographic characteristics of gender, age category, place of residence, marital status and annual income will be related to their satisfaction with the distance education process. Specifically, the objectives were - To recognize the influence of gender, age and educational level on the way students confront with distance education. - To explore the impact of the trainers' performance on the expressed satisfaction. - To investigate the influence of the evaluation of the courses by the students and the student-instructor interaction on the expressed satisfaction. The present survey was conducted in November and December of the year 2020. The results of the research were based on a sample of 128 students, 85 male (66.4%) and 43 female (33.6%). The questionnaire included questions about their socio-demographic data and 32 statements in which respondents had to report their agreement on a seven-point Likert scale. These 32 statements were, were grouped into four categories and was translated from analogous previous studies (Ali & Ahmad, 2011, Arbaugh, 2000). The results show that the majority of students showed high levels of satisfaction with student-instructor interaction, instructor performance, and course evaluation. The regression analysis depicted that the performance of the instructor was the most contributing factor in student satisfaction followed by instructor-student interaction and course evaluation. The training of trainers in the new methods of distance education emerge as a necessity for the immediate future as an initiative that will improve the quality of distance education.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής