Show simple item record

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorMichalaki Militou, Sophia
dc.contributor.otherΜιχαλάκη Μιλήτου, Σοφία
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-07-22T09:56:41Z
dc.date.available2021-07-22T09:56:41Z
dc.date.copyright2021-07-19
dc.date.issued2021-05
dc.identifier.otherMBA/2021/00884el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4946
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το θέμα των εργασιακών συγκρούσεων στον Κυπριακό Τραπεζικό τομέα. Σκοπός της προτεινόμενης εργασίας είναι να ανιχνευθούν τα θέματα εκείνα που συνδέονται με τη διαχείριση συγκρούσεων στα εργασιακά, δηλαδή με τις αιτίες που οδηγούν στην πρόκληση τους καθώς και τις συνέπειες τους. Επιπλέον εξετάζονται οι τρόποι με τους οποίους οι managers, στο παρόν στάδιο, διαχειρίζονται και αντιμετωπίζουν τέτοιες συγκρούσεις και πως η στάση και οι επικοινωνιακές τους δεξιότητες θα μπορούσαν να μειώσουν τις μη λειτουργικές συγκρούσεις. Στο θεωρητικό μέρος της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής γίνεται παρουσίαση των θεωριών όπως έχουν αναπτυχθεί διαχρονικά από διάφορους μελετητές του συγκεκριμένου θέματος, κατόπιν εκτενούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Το συγκεκριμένο κεφάλαιο εστιάζει κυρίως στα ερευνητικά ερωτήματα, αν και αγγίζει κάποιες επιμέρους θεωρίες, επιχειρώντας τη διασύνδεσή των προαναφερόμενων ερωτημάτων με τα αποτελέσματα της πρωτογενούς ποσοτικής και της ποιοτικής έρευνας, οι οποίες έχουν διεξαχθεί στα πλαίσια της διατριβής μέσω διανομής ερωτηματολογίων και πραγματοποίησης προσωπικών συνεντεύξεων σε εργαζομένους στον Κυπριακό Τραπεζικό τομέα. Με τη βοήθεια πρωτογενούς έρευνας έχει γίνει προσπάθεια σύγκρισης υφιστάμενων και προτεινόμενων πρακτικών αντιμετώπισης του φαινομένου των συγκρούσεων από τους managers, με σκοπό τη βελτίωση των χειρισμών τους προς όφελος των εργασιακών σχέσων. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η θεωρία της διαχείρισης των συγκρούσεων δεν στοχεύει στην εξαφάνιση του φαινομένου αλλά αφ’ενός στη μείωση των μη λειτουργικών συγκρούσεων και αφ’ετέρου στη διατήρηση των λειτουργικών συγκρούσεων, οι οποίες όπως έχει αποδειχτεί με βάση την παρούσα έρευνα, οφελούν ένα οργανισμό. Συνεπώς το συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εξετάζει τις παρούσες και προτεινόμενες συμπεριφορές, πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης συγκρούσεων από τους managers. Ένα τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό σημείο που έχει εξεταστεί είναι η απάντηση στο ερώτημα: “πότε είναι ο σωστός χρόνος να διαχειριστεί κάποιος ένα τέτοιο επεισόδιο”. Για τη συλλογή των δεδομένων έχει χρησιμοποιηθεί η γνωστή μέθοδος της τριγωνοποίησης, όπου ο ερευνητής χρησιμοποιεί περισσότερες από μία ερευνητικές μεθόδους με σκοπό την επιβεβαίωση των αποτελεσμάτων. Συγκεκριμένα, έχουν συλλεχθεί ποσοτικά δεδομένα με την μέθοδο των “κλειστών ερωτήσεων” και ποιοτικά δεδομένα με την μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων των managers. Τα τελικά συμπεράσματα προκύπτουν μετά από σύγκριση όλων των αποτελεσμάτωνel_GR
dc.format.extent120 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕργασιακές συγκρούσεις -- Διαχείρισηel_GR
dc.subjectOrganizational conflictel_GR
dc.titleOrganizational conflict in the banking sector in Cyprus: Sources, strategies and preventionel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe current postgraduate thesis examines organizational conflict in the banking workplace in Cyprus. In essence it seeks to identify the major sources of conflict and the consequences of conflict within the Cyprus banking environment. It also examines how do managers within banking institutions behave, prevent or manage such conflicts and how their actions might eliminate or minimize “bad” or relationship conflicts. The theoretical part of this study presents the theories that have been developed over time by various scholars, following an extensive bibliographic review. This division focuses mainly on the research questions, although it touches some supplementary conflict philosophies, and attempts to correlate the research questions with the results of the combined quantitative and qualitative research carried out via questionnaires and personal interviews. An attempt was made using primary research to compare existing with recommended practices in order to highlight areas meant for improvement. Conflict management does not necessarily suggest elimination of conflict, but entails minimizing relationship conflict and maintaining “healthy” or constructive conflict which, as the present research has revealed, can be advantageous to an organization. Within the context mentioned above, the questionnaire was designed to investigate current and suggested managers’ conflict handling styles and negotiation techniques. In addition, the factor “time” has been examined. The findings revealed which is the appropriate time for a manager to handle a conflict situation. It should be pointed out that data was collected using a compound methodological approach referred to as triangulation. Triangulation involves using more than two methods in order to verify results. Thus the investigator gathered both quantitative (by means of close-ended questions) and qualitative data (by means of face-to-face interviews), integrated the two, and then drew interpretations based on the combined strengths of both sets of data.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record