Show simple item record

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΑδάμου, Χρυσταλλένη
dc.contributor.otherAdamou, Chrystalleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-02-26T10:23:54Z
dc.date.available2021-02-26T10:23:54Z
dc.date.copyright2021-02-26
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.otherMBA/2020/00846el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4811
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην εποχή που διανύουμε, η επαγγελματική ικανοποίηση αποτελεί σημείο μελέτης και αναφοράς με στόχο τη βελτίωση των οργανισμών και την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης. Επισημαίνεται, ότι η συγκεκριμένη διατριβή έχει εκπονηθεί κατά την περίοδο της πανδημίας του κοροναϊού – COVID19 και ορισμένα από τα ευρήματα ενδεχομένως να έχουν επηρεαστεί λόγο της τρέχουσας κατάστασης, χωρίς να εξετάζονται όμως μέσω της συγκεκριμένης έρευνας οι συνέπειες της πανδημίας στην επαγγελματική ικανοποίηση. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να δώσει απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα που αφορούν σε σημαντικές πτυχές του συγκεκριμένου θέματος. Δίνετε ο ορισμός της επαγγελματικής ικανοποίησης, παρουσιάζονται οι παράγοντες που συνδέονται με την ικανοποίηση και διερευνάτε ο βαθμός του επιπέδου της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζομένων στον ελεγκτικό / λογιστικό τομέα στην Κύπρο. Σε ένα δεύτερο επίπεδο, αναλύεται ο ρόλος της επαγγελματικής ικανοποίησης στην επίτευξη των στόχων που θέτουν τα ελεγκτικά / λογιστικά γραφεία στην Κύπρο και το τρίτο επίπεδο αφορά στα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί και εισηγήσεις για επίλυση. Στο θεωρητικό μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής, κατόπιν εκτενούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης, γίνεται παρουσίαση των θεωριών ικανοποίησης και παρακίνησης, που έχουν αναπτυχθεί διαχρονικά από διάφορους μελετητές. Το θεωρητικό μέρος εστιάζει κυρίως στα ερευνητικά ερωτήματα που είχαν τεθεί κατά τα αρχικά στάδια της έρευνας και επιχειρείται διασύνδεσή τους με τα αποτελέσματα της πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας, η οποία διεξήχθη στα πλαίσια της διατριβής, μέσω διανομής ερωτηματολογίων σε εργαζόμενους στον ελεγκτικό / λογιστικό τομέα στην Κύπρο. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαφάνηκε η σημαντικότητα της επαγγελματικής ικανοποίησης τόσο για τους εργαζομένους, όσο και για τα ελεγκτικά / λογιστικά γραφεία στην Κύπρο. Διαπιστώθηκε ότι οι εργαζόμενοι στον συγκεκριμένο τομέα σε συνολικό επίπεδο είναι μέτρια ικανοποιημένοι. Η ουδετερότητα που διατηρούν οι συμμετέχοντες στη στάση τους, δημιουργεί αμφιβολίες για την ύπαρξη ή μη της επαγγελματικής ικανοποίησης, που πρέπει να κρούσει τον κώδωνα στους διευθυντές οι οποίοι πρέπει να λάβουν υπόψη τα μέτρια επίπεδα ικανοποίησης και να αναζητήσουν τρόπους για να τα μεταφέρουν σε υψηλότερα επίπεδα. Αυτά μπορούν να βελτιωθούν με καλύτερο καταμερισμό εργασίας, χαλάρωση των αυστηρών συνεχόμενων χρονοδιαγραμμάτων, με ανταμοιβές βάση απόδοσης, θετική ενίσχυση με επαίνους, αναγνωρίσεις, ενθάρρυνση κάθε μορφής διαπροσωπικής επικοινωνίας και δίκαιη διανομή των μισθολογικών αμοιβών.el_GR
dc.format.extent70 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΕπαγγελματική ικανοποίηση και ο ρόλος της στην επίτευξη των στόχων του οργανισμού. Μελέτη περίπτωσης: Ελεγκτικός / Λογιστικός τομέας στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, job satisfaction is a point of reference and study with the aim to improve organizations and to deal with the effects of the financial crisis. It should be noted that this dissertation was performed during the period of the coronavirus pandemic - COVID19 and some of the findings may have been affected by the current situation. The effects of the pandemic on the job satisfaction have not been examined. The present dissertation attempts to provide answers to key questions concerning important aspects of job satisfaction. The definition of job satisfaction is given, the factors associated with satisfaction are also presented and the degree of the level of job satisfaction of the employees in the audit / accounting sector in Cyprus is examined. Additionally, the role of the professional satisfaction in achieving the goals set by the auditing / accounting offices in Cyprus is analysed and the problems that have been identified and suggestions for solution are presented. In the theoretical part of this master's thesis, after an extensive literature review, the theories of satisfaction and motivation are presented, which have been developed over time by various researchers. The theoretical part focuses mainly on the research questions that were made during the initial stages of the research and attempts to link them with the results of the primary quantitative research, which was conducted in the framework of the dissertation, by distributing questionnaires to employees in the audit / accounting sector in Cyprus. The results of the survey revealed the importance of job satisfaction for both employees and the audit / accounting firms in Cyprus. It was found that the employees in this sector as a whole are moderately satisfied. The neutrality of the participants in their attitude raises doubts about the existence or not of the professional satisfaction, which should ring the bell for managers who should take into account the moderate levels of satisfaction and find out ways to transfer them to higher levels. These can be improved by having a better job plan, by relaxing the strict and consecutive deadlines, by giving performance-based rewards, by recognition, encouragement of all forms of interpersonal communication and fair distribution of wages.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record