Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡωσσίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΦράγκος, Ιωάννης
dc.contributor.otherFragkos, Ioannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2021-02-23T10:26:30Z
dc.date.available2021-02-23T10:26:30Z
dc.date.copyright2021-02-23
dc.date.issued2020-12
dc.identifier.otherMBA/2020/00141el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4799
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ δύναμη της γνώσης είναι διαχρονικά αναγνωρισμένη, τόσο σε κοινωνικό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο. Μέσω των γνώσεων ο άνθρωπος εξελίχθηκε στην ιστορία και κατάφερε να ευημερήσει. Σήμερα, η γνώση, ως επιχειρηματικός πόρος, θεωρείται κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία. Κι αυτό, διότι ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος χαρακτηρίζεται από παγκοσμιοποίηση κι έντονο ανταγωνισμό όπου τα πάντα κρίνονται στην λεπτομέρεια. Έτσι, πρωτοπόρες και καινοτόμες θεωρούνται οι επιχειρήσεις εκείνες που διαθέτουν, παράγουν κι αξιοποιούν την γνώση. Με άλλα λόγια, η διαχείριση της γνώσης, σήμερα, σε κάθε μορφής οργανισμό, θεωρείται παράγοντας επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η ανάλυση που ακολουθεί εστιάζει στην έννοια της διαχείρισης της γνώσης και των μεθόδων της ως διαδικασία που προσθέτει αξία σε ότι παράγει ένας οργανισμός. Για την πληρέστερη κατανόηση των εννοιών αυτών, αλλά και τον εντοπισμό τους στην ελληνική πραγματικότητα, και στον ελληνικό ιδιωτικό τομέα διενεργήθηκε πρωτογενής έρευνα με την συμμετοχή 15 στελεχών από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας. Στόχος ήταν να προσδιοριστεί το κατά πόσο γίνεται αντιληπτή και αξιοποιείται η διαχείριση της γνώσης στις επιχειρήσεις αυτές, αλλά και τα όποια κενά υπάρχουν, είτε σε θεωρητικό είτε σε πρακτικό επίπεδο.el_GR
dc.format.extentx, 109 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαχείριση γνώσηςel_GR
dc.subjectKnowledge managementel_GR
dc.subjectΔιαχείριση γνώσης -- Ξενοδοχειακός κλάδοςel_GR
dc.subjectKnowledge management -- Hotel industryel_GR
dc.titleΔιαχείριση γνώσης στις ελληνικές επιχειρήσεις. Αναγκαιότητα ή Πολυτέλεια; Η προστιθέμενη αξία που δύναται να προσφέρει το Knowledge Management, στο σύγχρονο επιχειρείνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe power of knowledge has long been recognized, both socially and in business. Through knowledge man evolved into history and managed to prosper. Today, knowledge, as a business resource, is considered a critical factor for success. This is because the modern business world is characterized by globalization and intense competition where everything is judged in detail. Thus, pioneers and innovators are those companies that possess, produce and utilize knowledge. In other words, knowledge management, today, in any form of organization, is considered a factor in achieving a competitive advantage. The following analysis focuses on the concept of knowledge management and its methods as a process that adds value to what an organization produces. For a more complete understanding of these concepts, but also their localization in the Greek reality and in the Greek private sector a primary research was conducted with the participation of 15 executives from hotel companies of the Regional Unit of Messinia. The aim was to determine whether the management of knowledge in these companies is perceived and utilized, as well as any gaps that exist, either in theory or in practice.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής