Show simple item record

dc.contributor.advisorΕλευθερίου, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓεωργίου, Θωμάς
dc.contributor.otherGeorgiou, Thomas
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-22T07:01:06Z
dc.date.available2020-09-22T07:01:06Z
dc.date.copyright2020-09-22
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherMBA/2020/00798el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4636
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια σύγχρονη μορφή της αγοράς που μέσω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές, εκμηδενίζοντας τις όποιες αποστάσεις ανάμεσα στον καταναλωτή και τις επιχειρήσεις , καθιστώντας περιττή τη φυσική παρουσία των συμβαλλόμενων μερών. Στον όρο ηλεκτρονικό εμπόριο συμπεριλαμβάνονται όλες οι εφαρμογές που καλύπτουν όλο τον εμπορικό κύκλο από την διακίνηση των πληροφοριών , την προώθηση , την πώληση , την παράδοση και την πληρωμή των προϊόντων ή των υπηρεσιών , δηλαδή την ολοκλήρωση των συναλλαγών. Η παρούσα εργασία εμβαθύνει στα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου και στις νέες ευκαιρίες που προκύπτουν για τις εταιρείες για περαιτέρω κερδοφορία και ανάπτυξη του πελατολογίου αλλά και την μείωση των λειτουργικών εξόδων. Ένα νέο φάσμα δυνατοτήτων προσφέρεται στις επιχειρήσεις με την χρήση των ηλεκτρονικών πωλήσεων , προσδίδοντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών. Στο πρώτο κεφάλαιο θα κάνουμε μια ιστορική αναδρομή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και εν συνεχεία θα αναπτύξουμε τις βασικές μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Εν συνεχεία θα αναπτύξουμε τους τρόπους πληρωμής αλλά και την σημαντικότητα των «έξυπνων» τηλεφώνων στο σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ακολούθως στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναπτύξουμε λεπτομερώς τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου η παρούσα εργασία θα επιδιώξει να εξαγάγει ένα συμπέρασμα σχετικά με τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι επιχειρήσεις που επιλέγουν να δραστηριοποιηθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο , είτε επιλέγοντας να το χρησιμοποιήσουν σαν ένα συμπληρωματικό μέσο στον τρόπο λειτουργίας τους είτε είναι πρόθυμες να αλλάξουν την οργάνωσή τους και τις επιχειρησιακές τους διαδικασίες.el_GR
dc.format.extent49 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.subjectE-commerceel_GR
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και κερδοφορίαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractE-commerce is a ubiquitous form of modern market that due to the rapid development of technology has expanded around the world to even the most remote areas, As a consequence, any distance between consumers and businesses has been eliminated, deeming any physical presence of the parties involved unnecessary. The term e-commerce involves all applications that cover the entire commercial cycle from information spread, promotion, sale, delivery and payment of products or services. In other words, it ensures successful completion of transactions. This paper delves into the benefits of e-commerce and the new opportunities that arise for companies for further profitability and customer development, as well as reducing operating costs. A new range of opportunities is offered to businesses using e-sales, providing a competitive advantage over competitors. The first chapter provides a brief overview of the history and development of e-commerce and then analyses the basic forms of e-commerce. Then, payment methods and the importance of "smart" phones in modern e-commerce are further discussed. The second chapter aims at presenting the advantages and disadvantages involved for both businesses and consumers. Using a survey, this study will seek to draw safe conclusions regarding the benefits that businesses that choose to engage in e-commerce can reap, either by choosing to use it as a complement to their mode of operation or by opting for changing their organization and business processes.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record