Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠίγκου-Ρεπούση, Μυρτώ
dc.contributor.authorΚωνσταντουλάκη, Μαντώ-Σοφία
dc.contributor.otherConstantoulaki, Manto-Sophia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-09-21T08:19:59Z
dc.date.available2020-09-21T08:19:59Z
dc.date.copyright2020-09-21
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΘΣΠ/2020/00145el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4630
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ διατριβή αυτή αφορά μία ανασκόπηση της έρευνας για την χρησιμότητα του θέατρου στην εκπαίδευση όσον αφορά τη μαθησιακή, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Παρουσιάζονται έρευνες εφαρμογής του θεάτρου στην εκπαίδευση για την ανάπτυξη μαθητών και ειδικότερα μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Φαίνεται από τις διαθέσιμες έρευνες ότι το θέατρο στην εκπαίδευση βοηθάει εξίσου μαθητές με τυπική ανάπτυξη και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Αν είναι βοηθητικό για μαθητές με τυπική ανάπτυξη δεν υπάρχει λόγος να μην είναι για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Παρόλαυτα, η έρευνα για την επίδραση του θέατρου στην εκπαίδευση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε σχέση με την έρευνα για την επίδραση του σε μαθητές με τυπική ανάπτυξη θεωρείται ότι υστερεί σημαντικά. Με βάση διαθέσιμη αρθρογραφία, φαίνεται ότι το θέατρο στην εκπαίδευση αποτελεί ιδιαίτερα χρήσιμη ολιστική μέθοδο και προσέγγιση διδασκαλίας η οποία μπορεί να συμπεριλάβει περισσότερους τρόπους εμπλοκής, κατανόησης και συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία και περισσότερες μορφές γνώσης. Παράλληλα συντελεί θετικά στην συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Ενδεχομένως, το θέατρο στην εκπαίδευση να μην είναι πανάκεια για ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών ανησυχιών, αλλά μπορεί να είναι μια επιλογή που μπορεί να οδηγήσει σε αποτελέσματα περισσότερο προσαρμοστικά.el_GR
dc.format.extentix, 180 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘέατρο -- Μαθησιακές δυσκολίεςel_GR
dc.subjectTheater - Learning difficultiesel_GR
dc.titleΗ χρησιμότητα του θεάτρου στην εκπαίδευση για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μια θεωρητική μελέτη βασισμένη σε επιστημονικά άρθρα.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation is a review of the research on the usefulness of theatre in education in terms of learning, emotional and social development of students with learning difficulties. Research is being conducted on the application of theatre in education in general for the development of students and in particular students with learning difficulties. Research shows that theatre in education helps both students with typical development and students with learning difficulties. If it is helpful for students with typical development there is no reason not to be for students with learning difficulties. However, the impact of theatre on education in students with learning difficulties in comparison to its impact on students with typical development is considered to be significantly less researched. For the purposes of this review, five articles that meet the criteria are presented. Based on available articles, it is argued that theatre in education is a particularly useful holistic method and teaching approach that can involve more students in the learning process. At the same time, it contributes positively to the emotional and social development of students with learning difficulties. Possibly, theatre in education may not be a panacea for a wide range of educational concerns, but it may be an option that can lead to more adaptive results.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής