Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η χρησιμότητα του θεάτρου στην εκπαίδευση για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μια θεωρητική μελέτη βασισμένη σε επιστημονικά άρθρα.

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΘΣΠ-2020-00145.pdf (670.9Kb)
    Ημερομηνία
    2020-05
    Συγγραφέας
    Κωνσταντουλάκη, Μαντώ-Σοφία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η διατριβή αυτή αφορά μία ανασκόπηση της έρευνας για την χρησιμότητα του θέατρου στην εκπαίδευση όσον αφορά τη μαθησιακή, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Παρουσιάζονται έρευνες εφαρμογής του θεάτρου στην εκπαίδευση για την ανάπτυξη μαθητών και ειδικότερα μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Φαίνεται από τις διαθέσιμες έρευνες ότι το θέατρο στην εκπαίδευση βοηθάει εξίσου μαθητές με τυπική ανάπτυξη και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Αν είναι βοηθητικό για μαθητές με τυπική ανάπτυξη δεν υπάρχει λόγος να μην είναι για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Παρόλαυτα, η έρευνα για την επίδραση του θέατρου στην εκπαίδευση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε σχέση με την έρευνα για την επίδραση του σε μαθητές με τυπική ανάπτυξη θεωρείται ότι υστερεί σημαντικά. Με βάση διαθέσιμη αρθρογραφία, φαίνεται ότι το θέατρο στην εκπαίδευση αποτελεί ιδιαίτερα χρήσιμη ολιστική μέθοδο και προσέγγιση διδασκαλίας η οποία μπορεί να συμπεριλάβει περισσότερους τρόπους εμπλοκής, κατανόησης και συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία και περισσότερες μορφές γνώσης. Παράλληλα συντελεί θετικά στην συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Ενδεχομένως, το θέατρο στην εκπαίδευση να μην είναι πανάκεια για ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών ανησυχιών, αλλά μπορεί να είναι μια επιλογή που μπορεί να οδηγήσει σε αποτελέσματα περισσότερο προσαρμοστικά.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4630
    Συλλογές
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013