Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η χρησιμότητα του θεάτρου στην εκπαίδευση για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μια θεωρητική μελέτη βασισμένη σε επιστημονικά άρθρα.

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2020-00145.pdf (670.9Kb)
    Date
    2020-05
    Author
    Κωνσταντουλάκη, Μαντώ-Σοφία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η διατριβή αυτή αφορά μία ανασκόπηση της έρευνας για την χρησιμότητα του θέατρου στην εκπαίδευση όσον αφορά τη μαθησιακή, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Παρουσιάζονται έρευνες εφαρμογής του θεάτρου στην εκπαίδευση για την ανάπτυξη μαθητών και ειδικότερα μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Φαίνεται από τις διαθέσιμες έρευνες ότι το θέατρο στην εκπαίδευση βοηθάει εξίσου μαθητές με τυπική ανάπτυξη και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Αν είναι βοηθητικό για μαθητές με τυπική ανάπτυξη δεν υπάρχει λόγος να μην είναι για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Παρόλαυτα, η έρευνα για την επίδραση του θέατρου στην εκπαίδευση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε σχέση με την έρευνα για την επίδραση του σε μαθητές με τυπική ανάπτυξη θεωρείται ότι υστερεί σημαντικά. Με βάση διαθέσιμη αρθρογραφία, φαίνεται ότι το θέατρο στην εκπαίδευση αποτελεί ιδιαίτερα χρήσιμη ολιστική μέθοδο και προσέγγιση διδασκαλίας η οποία μπορεί να συμπεριλάβει περισσότερους τρόπους εμπλοκής, κατανόησης και συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία και περισσότερες μορφές γνώσης. Παράλληλα συντελεί θετικά στην συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Ενδεχομένως, το θέατρο στην εκπαίδευση να μην είναι πανάκεια για ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών ανησυχιών, αλλά μπορεί να είναι μια επιλογή που μπορεί να οδηγήσει σε αποτελέσματα περισσότερο προσαρμοστικά.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4630
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013