Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΛιόλιος, Ιωάννης
dc.contributor.otherLiolios, Ioannis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-08-26T10:30:46Z
dc.date.available2020-08-26T10:30:46Z
dc.date.copyright2020-08-26
dc.date.issued2020-04
dc.identifier.otherMBA/2020/00788el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4602
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΩς επιχείρηση ορίζουμε ένα νομικό πρόσωπο που έχει ως σκοπό του την επίτευξη κέρδους, ταυτόχρονα και ως ένα νομικό πρόσωπο που δραστηριοποιείται ως προς το κοινωνικό σύνολο αλλά και το περιβάλλον. Δυο έννοιες που αμφότερες, απαιτούν δράσεις σε ένα πλαίσιο δίκαιης ανθρωποκεντρικής πολιτικής αλλά και δεσμεύσεων ως προς το παγκόσμιο περιβάλλον. Ως κοινωνική εταιρική ευθύνη λοιπόν, περιγράφουμε τις δράσεις κάθε επιχείρησης (ιδιωτική ή δημόσια, οργανισμός ή μη κυβερνητική οργάνωση) που προβάλλουν την υπευθυνότητα, τη συνείδηση και την επιχειρησιακή της ηθική ως προς το περιβάλλον, τους εργαζομένους, τους προμηθευτές, τέλος και την κοινωνία. Σκοπός της συγκεκριμένης διατριβής είναι να τονίσει την ανάγκη διατήρησης δράσεων Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης καθώς να επισημάνει πως η πρόοδος του επιχειρείν πραγματοποιείται μέσα από την ευημερία της κοινωνίας και την προστασία του περιβάλλοντος. Μελετώντας τις ερευνητικές υποθέσεις θα αποδοθούν χρήσιμα συμπεράσματα προς όφελος της διατήρησης των ΕΚΕ και της παρακίνησης του καταναλωτικού κοινού για επιλογή επιχειρήσεων που τις εφαρμόζουν. Ως αντικείμενο της έρευνας, είναι η μελέτη των ειδών Κοινωνικής Εταιρικής Ευθύνης, η κατάταξη της σε κατηγορίες και η ανάλυση της «Θεωρίας των Ενδιαφερόμενων Μερών», θεωρία πάνω στην οποία στηρίζεται. Μετά την ανάλυση της βιβλιογραφικής επισκόπησης, παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας όπου αναλύονται διεξοδικά οι ερευνητικές υποθέσεις, προς εξαγωγή συμπερασμάτων που οφείλουν να αναδείξουν τον βαθμό επιρροής δράσεων ΕΚΕ στην εργασιακή επίδοση και απόδοση. Τα αποτελέσματα της διατριβής συνολικά, βεβαιώνουν το δρόμο που επιδιώκει η εταιρική κοινωνική επιχειρηματική στρατηγική. Η βιβλιογραφία χαρακτηρίζει τη λειτουργία της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, ωστόσο οι μελέτες και οι ερευνητικές υποθέσεις εξελίσσουν τις έννοιες και τους ορισμούς που περιβάλλουν τα χαρακτηριστικά των δράσεων της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και της αλληλεπίδρασής της, τόσο με το εξωτερικό όσο και εσωτερικό περιβάλλον. Ολοκληρώνοντας, σκοπός της διατριβής είναι να υποστηρίξει πως μία από τις σημαντικότερες αποστολές μιας επιχείρησης είναι η συμβολή της στην εξέλιξη της κοινωνίας, η ενίσχυση της επιχειρηματικής της ηθικής και η εξαγωγή συμπερασμάτων που βεβαιώνουν πως όλα τα παραπάνω είναι ικανά να συμβάλλουν στην βελτίωση του εμπορικού της σήματος καθώς και της φήμης της επιχείρησης.el_GR
dc.format.extent63 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη -- Επιχειρήσειςel_GR
dc.subjectCorporate Social Responsibility -- Businessel_GR
dc.titleΗ στρατηγική εφαρμογή της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην εργασιακή ικανοποίηση / The strategy of corporate social responsibility in job satisfactionel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractA business is defined as a legal entity that aims to make a profit as well as a legal entity active in the community and the environment. The aforementioned definitions of business are two concepts that require action within a fair anthropocentric policy and commitments to the global environment. In that way social responsibility is applied to each businesses’ actions (private or public, organization or non-governmental organization) that promotes responsibility, awareness and business ethics in relation to the environment, employees, suppliers and society. The purpose of this study is to highlight the necessity to maintain business actions within the framework of Corporate Social Responsibility (CSR). In addition, the study emphasizes on the way every business is developing via the prosperity of society and the protection of the environment, and draw meaningful conclusions through questionnaires and data analysis, in order to maintain CSR’s actions and attract the interest of consumers so they can choose businesses in which these actions are applied. The subject of this research is the types of Corporate Social Responsibility, the classification and the analysis of the "Stakeholder Theory", a theory on which this research is based. The analysis of the research hypotheses which is based on the literature review and the methodology, lead to the fact that CSR’s actions have impact on employee motivation and performance. The results of this study verify the corporate social business strategy. Studies and researches are fundamental for the operation of social entrepreneurship and enhance the actions around Corporate Social Responsibility within a business environment. The purpose of this research is to prove that a business’s goal is to contribute to the evolution of society, enhance the business ethics and draw conclusions that lead to the development and reputation of the business brand.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record