Show simple item record

dc.contributor.advisorΞεφτέρης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚαζανίδου, Ελπίδα
dc.contributor.otherKazanidou, Elpida
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-24T10:03:13Z
dc.date.available2020-07-24T10:03:13Z
dc.date.copyright2020-07-24
dc.date.issued2020-04
dc.identifier.otherΜΒΑ/2020/00818el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4573
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ικανοποίηση πελατών είναι ο βαθμός στον οποίο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που παρέχονται από μια επιχείρηση, πληρούν τις προσδοκίες ενός πελάτη. Με άλλα λόγια, η ικανοποίηση πελατών αναφέρεται στο βαθμό τον οποίο είναι ικανοποιημένος ο πελάτης μετά από μια αγοραστική του δραστηριότητα με μια επιχείρηση. Η ικανοποίηση των πελατών δε μετρά μόνο το πόσο ικανοποιημένος είναι ο πελάτης με τις συναλλαγές του με την επιχείρηση αλλά και τη συνολική του εμπειρία με αυτή. Οι έρευνες σχετικά με την ικανοποίηση πελατών επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να αναλύει τα σχόλια των πελατών της και να κάνει αλλαγές προκειμένου να βελτιώσει μια συγκεκριμένη υπηρεσία ή το σύνολο των υπηρεσιών της και πολλά άλλα. Η παρούσα εργασία με θέμα «Μεταρρυθμίσεις και Ικανοποίηση Πελατών», διερευνά την ικανοποίηση πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών, τη σπουδαιότητα της και τους παράγοντες που την επηρεάζουν, ενώ παράλληλα εξετάζεται και η στρατηγική ενίσχυσης της σχέσης μεταξύ πελατών και επιχείρησης. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση με την επιλογή σύγχρονων ερευνητικών μελετών σχετικές με το θέμα, διερευνάται η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών στον ξενοδοχειακό τομέα όσον αφορά την εξυπηρέτηση, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται σε ξενοδοχειακές μονάδες σε όλο τον κόσμο. Συμπερασματικά, υπάρχει μια σειρά παραγόντων οι οποίοι συνδέονται απολύτως με την ικανοποίηση του πελάτη, όπως η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και το προσωπικό του ξενοδοχείου. Λέξεις-κλειδιά: μεταρρυθμίσεις, ικανοποίηση πελατών, εμπειρία, εταιρεία, επιχείρηση, υπηρεσία, προϊόν.el_GR
dc.format.extentv, 51 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜεταρρυθμίσεις -- Ικανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectReforms - Customer Satisfactionel_GR
dc.titleΜεταρρυθμίσεις και ικανοποίηση πελατών.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractCustomer satisfaction is the degree according to which products or services provided by a company meet the expectations of a customer. In other words, customer satisfaction refers to the extent to which the customer is satisfied after a business transaction with a company. Customer satisfaction measures not only how satisfied and happy the customer is with his business dealings, but also with his overall experience with the company. Customer satisfaction surveys allow a business to analyze customer feedback and make changes to improve a particular service or its entire service, website, and more. The present project "Reforms and Customers’ Satisfaction", explores customers’ satisfaction, both internal and external, its importance and the factors that affect it, but moreover the strengthening strategy of the relationship between customers and the business is examined. Through the bibliography review, the raise of the clients’ satisfaction in the hotel sector is examined, by using contemporary investigation studies, relevant to this issue, as far as the service and the products offered and concerned. In conclusion, there is a certain number of factors that are completely relevant to the customers’ satisfaction, such as the quality of the services provided and the hotel staff. Keywords: reforms, customer satisfaction, experience, company, business, service, product.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record