Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μεταρρυθμίσεις και ικανοποίηση πελατών.

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΜΒΑ-2020-00818.pdf (475.3Kb)
    Ημερομηνία
    2020-04
    Συγγραφέας
    Καζανίδου, Ελπίδα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η ικανοποίηση πελατών είναι ο βαθμός στον οποίο τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που παρέχονται από μια επιχείρηση, πληρούν τις προσδοκίες ενός πελάτη. Με άλλα λόγια, η ικανοποίηση πελατών αναφέρεται στο βαθμό τον οποίο είναι ικανοποιημένος ο πελάτης μετά από μια αγοραστική του δραστηριότητα με μια επιχείρηση. Η ικανοποίηση των πελατών δε μετρά μόνο το πόσο ικανοποιημένος είναι ο πελάτης με τις συναλλαγές του με την επιχείρηση αλλά και τη συνολική του εμπειρία με αυτή. Οι έρευνες σχετικά με την ικανοποίηση πελατών επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να αναλύει τα σχόλια των πελατών της και να κάνει αλλαγές προκειμένου να βελτιώσει μια συγκεκριμένη υπηρεσία ή το σύνολο των υπηρεσιών της και πολλά άλλα. Η παρούσα εργασία με θέμα «Μεταρρυθμίσεις και Ικανοποίηση Πελατών», διερευνά την ικανοποίηση πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών, τη σπουδαιότητα της και τους παράγοντες που την επηρεάζουν, ενώ παράλληλα εξετάζεται και η στρατηγική ενίσχυσης της σχέσης μεταξύ πελατών και επιχείρησης. Μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση με την επιλογή σύγχρονων ερευνητικών μελετών σχετικές με το θέμα, διερευνάται η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών στον ξενοδοχειακό τομέα όσον αφορά την εξυπηρέτηση, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται σε ξενοδοχειακές μονάδες σε όλο τον κόσμο. Συμπερασματικά, υπάρχει μια σειρά παραγόντων οι οποίοι συνδέονται απολύτως με την ικανοποίηση του πελάτη, όπως η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και το προσωπικό του ξενοδοχείου. Λέξεις-κλειδιά: μεταρρυθμίσεις, ικανοποίηση πελατών, εμπειρία, εταιρεία, επιχείρηση, υπηρεσία, προϊόν.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/4573
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013