Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζουβελέκας, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΜπαρτζελιώτης, Νικόλαος
dc.contributor.otherBartzeliwtis, Nikolaos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-24T08:03:17Z
dc.date.available2020-07-24T08:03:17Z
dc.date.copyright2020-07-24
dc.date.issued2020-04
dc.identifier.otherΜΒΑ/2020/00825el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4564
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στο Ανοικτό Πανεπιστήμιου Κύπρο, στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σκοπός της είναι η κατάρτιση ενός επιχειρηματικού πλάνου για μια εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του ηλεκτρονικού Τύπου, γενικότερα των εκδόσεων, αλλά και της διαφήμισης. Ήτοι μια επιχείρηση που θα παράγει υλικό ειδησεογραφικού ή ποικίλου περιεχομένου και θα αντλεί τα έσοδά της από διαφημίσεις και πωλήσεις διαφημιζόμενων προϊόντων. Εν αρχή παρουσιάζουμε την επιχείρηση και τα προϊόντα της. Κατόπιν θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τις Δυνάμεις, τις Αδυναμίες, τις Απειλές και τις Ευκαιρίες που μπορεί να προκύψουν, το σχέδιο μάρκετινγκ και, γενικότερα, ό,τι χρειάζεται για να μπορεί να στηριχθεί ένα ολοκληρωμένο business plan. Στην παρούσα εργασία φιλοδοξία μου είναι να καταρτιστεί ένα επαρκές, ως προς την ενδεχόμενη εφαρμογή του, επιχειρησιακό σχέδιο που θα απαντά με τρόπο σαφή και ρεαλιστικό σε καίρια τεχνικά και μη ζητήματα, τα οποία θα αφορούν πρωτίστως τη δραστηριοποίηση μιας εκδοτικής-ειδησεογραφικής εταιρείας, καθώς και την κερδοφορία της, ώστε να εξασφαλίζονται θέσεις εργασίας και, γενικότερα, συνθήκες αειφορίας. Ειδικότερα ο κλάδος του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα, αδυνατώντας να εξασφαλίσει ροή εσόδων σε μακροπρόθεσμη βάση. Με την παρούσα μελέτη θα προσπαθήσω να αναλύσω τι γίνεται λάθος και να προτείνω λύσεις, προκειμένου συγκεκριμένα εμπόδια και κωλύματα να υπερπηδηθούν.el_GR
dc.format.extentvi, 56 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isootherel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.titleΕπιχειρησιακό σχέδιο νεοϊδρυθείσας εταιρείας στον χώρο των εκδόσεων και του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis project took place in Cyprus’ Open University, in Business School. The aim of this project is the development of a realistic business plan in order to analyze the Forces, Weaknesses, Threats, marketing plan etc. of a media company that makes money on advertising and sales. Ιn the beginning there is a presentation of the company and its products. Furthermore, there is a catalogue regarding the Forces, Weaknesses, Threats and Opportunities that may occur, the marketing plan, and whatever it may be necessary for a complete business plan, in general.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record