Show simple item record

dc.contributor.advisorΕπαμεινώνδα, Επαμεινώνδας
dc.contributor.authorΠπασή, Αγγελική
dc.contributor.otherPpasi, Aggeliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-13T11:05:43Z
dc.date.available2020-07-13T11:05:43Z
dc.date.copyright2020-07-13
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2020/00764el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4534
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΛόγω της οικονομικής κρίσης ο τραπεζικός χάρτης και γενικότερα το τραπεζικό σύστημα στην Κύπρο τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σημαντικές αλλαγές και εξελίξεις. Οι τραπεζικοί οργανισμοί για να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό και να ανακτήσουν την κερδοφορία τους δημιουργούν συνθήκες απασχόλησης για το προσωπικό με αυξανόμενες απαιτήσεις και πιέσεις. Σύμφωνα με τα πιο πάνω δημιουργείται η υπόθεση ότι το προσωπικό εργάζεται με έντονους και αγχώδεις ρυθμούς, νιώθει ανασφάλεια, εργάζεται χωρίς κίνητρα και ενδιαφέρον απλά και μόνο για να εξασφαλίσει το εισόδημα του. Η έρευνα είχε ως θέμα τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε τραπεζικό οργανισμό και βελτιωτικά μέτρα εργασιακής ικανοποίησης προσωπικού. Στόχος ήταν να διαπιστωθεί η υπόθεση ότι οι εργαζόμενοι σε τραπεζικό οργανισμό δεν είναι ικανοποιημένοι από την εργασία τους. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου το οποίο απευθύνθηκε σε εργαζόμενους στον τραπεζικό οργανισμό. Το ερωτηματολόγιο περιέλαβε ερωτήσεις οι οποίες διαχωρίστηκαν σε πέντε σημαντικές μεταβλητές: Αμοιβές, Αξιολόγηση, Εκπαίδευση, Επικοινωνία και Αίσθημα ασφάλειας και ικανοποίησης. Δυστυχώς δεν μου επιτράπηκε από τη διοίκηση του τραπεζικού οργανισμού η αποστολή του ερωτηματολογίου στο προσωπικό λόγω εσωτερικών κανονισμών και εξαιτίας της πανδημίας (COVID19), η πραγματοποίηση ανεπίσημης συνέντευξης με διευθυντικά στελέχη εντός του τραπεζικού οργασμού δεν κατέστη δυνατή. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σε αριθμό εργαζομένων. Με την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας σκοπός ήταν να εξαχθούν συμπεράσματα και σε σχέση με την αρχική υπόθεση να διατυπωθούν εισηγήσεις προς την Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού, για την λήψη διορθωτικών μέτρων στις υφιστάμενες διαδικασίες και λειτουργίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν την σημαντικότητα που αποδίδουν οι εργαζόμενοι στις πέντε σημαντικές μεταβλητές που περιλάμβανε το σχετικό ερωτηματολόγιο. Παράλληλα δήλωσαν την δυσαρέσκεια τους στις συγκεκριμένες μεταβλητές με εξαίρεση την ικανοποίηση από ωφελήματα εκτός του μισθού, τον τρόπο που γίνεται η αξιολόγηση, τις σχέσεις συνεργασίας και το περιβάλλον στην εργασία, τον χρόνο που αφήνει η δουλειά για προσωπική και οικογενειακή ζωή.el_GR
dc.format.extentvii, 70 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού -- Τραπεζικός τομέαςel_GR
dc.subjectHuman Resource Management -- Banking sectorel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού τραπεζικού οργανισμού και βελτιωτικά μέτρα εργασιακής ικανοποίησης προσωπικού.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractDue to the economic crisis, the banking map and the banking system in general in Cyprus in recent years have undergone significant changes and developments. In order to compete and regain their profitability, banking organizations create employment conditions for staff with increasing demands and pressures. According to the above, the hypothesis is created that the staff works at an intense and stressful pace, feels insecure, works without motivation and interest simply to secure their income. The research focused on the management of human resources in a banking organization and improving staff satisfaction measures. The aim was to establish that bank employees were not satisfied with their work. The survey was conducted through a questionnaire addressed to employees of the banking organization. The questionnaire included questions that were divided into five important variables: Remuneration, Evaluation, Education, Communication, and Sense of Security and Satisfaction. Unfortunately, the management of the banking organization did not allow me to send the questionnaire to the staff due to internal regulations and due to the pandemic (COVID19), it was not possible to conduct an informal interview with executives within the bank. The survey was conducted by telephone and e-mail to a number of employees. With the analysis of the results of the research, the aim was to draw conclusions and in relation to the original case to make suggestions to the Human Resources Department, in order to take corrective measures in the existing procedures and functions. The results of the survey showed the importance that employees attach to the five important variables included in the relevant questionnaire. At the same time, they expressed their dissatisfaction with the specific variables, with the exception of the satisfaction of benefits outside the salary, the way the evaluation is done, the relations of cooperation and the work environment, the time left by work for personal and family life.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record