Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Σοφία
dc.contributor.authorΣτεφανίδη, Χριστιάνα
dc.contributor.otherStephanide, Christiana
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-13T10:57:04Z
dc.date.available2020-07-13T10:57:04Z
dc.date.copyright2020-07-13
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2020/00766el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4533
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εκπαίδευση της αστυνομίας είναι το πρώτο κι σημαντικότερο βήμα για την επίτευξη μίας αποτελεσματικής και επαγγελματικής αστυνόμευσης. Η εκπαίδευση βοηθά τους αστυνομικούς να εκπληρώνουν τον ρόλο που προβλέπεται για αυτούς στο χώρο της δικαιοσύνης, ελευθερίας και ασφάλεια. Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή γίνεται αναφορά στην έννοια της εκπαίδευσης και της σημασία της στην επιτέλεση του έργου της Αστυνομίας. Παρουσιάζεται ο ορισμός της Διοίκησης του Ανθρώπινου Δυναμικού, η ιστορική του εξέλιξη, σκοπός, στόχος και η στρατηγική της σημασία. Η έρευνα εστίασε στην μελέτη της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης, στην ανανέωση δεξιοτήτων μέσω προγραμμάτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και στη σημασία της δια βίου μάθησης. Για το σκοπό αυτό, διανεμήθηκαν ερωτηματολόγια σε 118 μέλη της Τροχαίας σε δόκιμους και μονιμοποιημένους αστυνομικούς, διαφόρων βαθμίδων. Από όλους τους συμμετέχοντες ζητήθηκε να αξιολογήσουν οι ίδιοι την πληρότητα των γνώσεων που έχουν αποκτήσει και την ποιότητα της εκπαίδευσης τους στην Αστυνομική Ακαδημία. Θεωρήθηκε σημαντικό να διαπιστωθεί η αναγκαιότητα της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, κατά πόσο υπάρχει αξιοκρατία και διαφάνεια/ ίσες ευκαιρίες εκπαίδευσης προς τους Αστυνομικού. Επιπρόσθετα να διαπιστωθεί η σημαντικότητα της διά βίου μάθησης και κατά πόσο η εκπαίδευσης να κρίνεται απαραίτητη να εναρμονίζεται με Ευρωπαϊκά και Διεθνή πρότυπα . Τα αποτελέσματα της διατριβή έδειξαν ότι η αστυνομική εκπαίδευση στην Αστυνομική Ακαδημία έχει ανάγκη από τη δημιουργία προγραμμάτων συνεχής εκπαίδευσης. Η εκπαίδευση των μελών της Αστυνομίας δεν πρέπει να σταματά μετά την αποφοίτηση τους από την Αστυνομική Ακαδημία. Τα μέλη της Αστυνομίας, αποφοιτώντας από την Αστυνομική Ακαδημία δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν σε οποιονδήποτε περιστατικό, να το αξιολογήσουν και να επιλέξουν τον τρόπο αντιμετώπισης του και να ανταποκριθούν σε περιστατικό όπου κρίνεται η χρήση οπλισμού.el_GR
dc.format.extentvii, 69 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση -- Τμήμα Τροχαίας Αργηγείου Αστυνομίας Κύπρουel_GR
dc.titleΕκπαίδευση και αποδοτικότητα προσωπικού: Τμήμα Τροχαίας Αρχηγείου Αστυνομίας Κύπρου.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPolice training is the first and most important step in achieving effective and professional policing. Their training helps them fulfill the role provided for them in the field of justice, freedom and security. In this master's thesis, reference is made to the concept of education and its importance in the performance of the work of the Police. The definition of Human Resource Management, its historical development, purpose, goal and strategic importance is presented. The research focused on the study of the effectiveness of education, the renewal of skills through continuing education programs and the importance of lifelong learning. For this purpose, questionnaires were distributed to 118 members of the Traffic Police to probationary and permanent police officers of various levels. All participants were asked to rate the completeness of the knowledge they have acquired and the quality of their training at the Police Academy. It was considered important to determine the necessity of continuing education, whether there is meritocracy and transparency / equal training opportunities for police officers. In addition, the importance of lifelong learning and whether education should be considered in line with European and international standards. The results of the dissertation showed that police training at the Police Academy needs to create continuing education programs. The training of the members of the Police should not stop after their graduation from the Police Academy. Police members, graduating from the Police Academy, are not able to respond to any incident, evaluate it and choose how to deal with it and respond to an incident where the use of weapons is considered.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record