dc.contributor.advisor | Σωκράτους, Μιχάλης | |
dc.contributor.author | Χατζηπαναγή, Στέλλα | |
dc.contributor.other | Chatzipanagi, Stella | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-07-08T08:33:29Z | |
dc.date.available | 2020-07-08T08:33:29Z | |
dc.date.copyright | 2020-07-08 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.other | ΜΒΑ/2020/00810 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4514 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Δημόσιες Υπηρεσίες. Εξυπηρέτηση του κοινού. Ικανότητα των δημόσιων υπηρεσιών να εξυπηρετήσουν με αμεσότητα και εγκυρότητα ικανοποιώντας τις ανάγκες του κοινού.
Διαχρονικό πρόβλημα αποτελεί ο τρόπος εξυπηρέτησης και ο χρόνος αναμονής στις διάφορες Δημόσιες Υπηρεσίες. Η σωστή κατάρτιση του προσωπικού, ο σωστός τρόπος διεξαγωγής των υπηρεσιών και η ανάλογη αντιμετώπιση των διάφορων ειδικών περιστατικών.
Η εξυπηρέτηση είναι η παροχή υπηρεσιών. Η ποιότητα της εξυπηρέτησης έχει να κάνει με τις υπηρεσίες οι οποίες δίνουν προστιθέμενη αξία στον πελάτη. Δηλαδή εάν με την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας ο εξυπηρετούμενος μένει ευχαριστημένος και πόσο ευχαριστημένος σε σχέση με παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την συγκεκριμένη εξυπηρέτηση. Αυτά μπορεί να είναι θέματα που αφορούν τον χρόνο αναμονής, το περιβάλλον αναμονής, την επίβλεψη και τον συντονισμό στον τρόπο εξυπηρέτησης, στην αντιμετώπιση τους και την συμπεριφορά των υπαλλήλων του δημοσίου απέναντι τους και ως προς την υπηρεσία που προσφέρει. Η εκπλήρωση των προσδοκιών του πελάτη, αποτελεί συνάμα την επιτυχία του Δημόσιου Τμήματος.
Αυτό φυσικά μπορεί να μελετηθεί και από την αντίθετη πλευρά. Για το πως δηλαδή αντιμετωπίζονται οι υπάλληλοι των Δημοσίων Υπηρεσιών από τους ανθρώπους τους οποίους εξυπηρετούν. Ακόμα και το περιβάλλον εντός της υπηρεσίας, μεταξύ διαφόρων κλάδων ενός Τμήματος, την σχέση και την συνεργασία μεταξύ των συναδέλφων, εφόσον αυτό έχει αντίκτυπο στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση και την αύξηση της αποδοτικότητας. Η ίση κατανομή εργασιών και η δίκαιη μεταχείριση, καθώς και η σωστή αξιολόγηση και αναγνώριση, όπως επίσης και η σωστή εκπαίδευση και καθοδήγηση, οδηγεί στην σωστότερη εκπλήρωση των στόχων. Που στην προκειμένη περίπτωση στόχοι είναι η αποδοτικότητα και η ικανοποίηση των πελατών. Η εκπλήρωση των προσδοκιών των εργαζομένων αποτελεί επίσης την επιτυχία του Δημόσιου Τμήματος.
Σκοπός της διατριβής αυτής είναι να αναδείξει θέματα όπως τα πιο πάνω και να προβληματίσει την Διοικούσα Αρχή. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 147 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Δημόσια υπηρεσία -- Αξιολόγηση | el_GR |
dc.subject | Public service - Evaluation | el_GR |
dc.subject | Οργάνωση και λειτουργία δημόσιας υπηρεσίας | el_GR |
dc.subject | Organization and operation of a public service | el_GR |
dc.title | Δημόσια υπηρεσία. Αξιολόγηση, προσφερόμενες υπηρεσίες και διαχείριση και αξιολόγηση των υπαλλήλων αορίστου χρόνου. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Public services. Public service. Ability of public services to serve with promptness and validity while meeting the needs of the public.
A timeless problem is the manner of service and the waiting time in the various Public Services. The proper training of staff, the right way of conducting services and the appropriate handling of various special cases.
Service is the provision of services. Quality of service has to do with services that add value to the customer. That is, if the service provider is satisfied with the service provided and how satisfied with the factors that affect that service. These can be issues related to waiting time, waiting environment, supervision and coordination in the way of service, their treatment and the behavior of civil servants towards them and the service they provide. Fulfilling the customer's expectations is the success of the Public Department.
This of course can be studied from the opposite side. That is how public servants are treated by the people they serve. Even the in-service environment, between different departments of a Department, relates to and collaborates with colleagues, as this has an impact on effective service and increased efficiency. Equal distribution of tasks and fair treatment, as well as proper evaluation and recognition, as well as proper training and guidance, leads to more accurate fulfillment of the objectives. The goals in this case are efficiency and customer satisfaction. Fulfilling employees' expectations is also the success of the Public Department.
The purpose of this thesis is to highlight issues such as the above and to reflect on the Governing Authority. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |