Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Author "Χατζηπαναγιώτου, Καλλιόπη"
Now showing items 1-3 of 3
-
Μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών αισθητικής, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης του πελάτη στον όμιλο ΠΡΙΝΟΥ
Σωτήρχος, Κωνσταντίνος (2011-07-29)Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρησης της ποιότητας στις υπηρεσίες αισθητικής και σε ποιο βαθμό συσχετίζεται με την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Επιπρόσθετος σκοπός είναι να μελετηθεί ... -
Παράγοντες που επιδρούν στην υιοθέτηση του Internet Banking από τους Έλληνες καταναλωτές
Ασλανίδης, Γεώργιος (2012-07-24)Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση του ΙΒ απο τους ελληνες καταναλωτες. Σε αυτό το πλαίσιο η εργασία επικεντρώθηκε σε δυο άξονες: πρώτον εξέτασε την στάση των ... -
Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label). Η στάση των καταναλωτών απέναντι στα συγκεκριμένα προϊόντα και ειδικά στα ταχύτατα καταναλωτικά αγαθά. Μελέτη των παραγόντων που καθορίζουν την εμπιστοσύνη που έχει ο καταναλωτής σε μια συγκεκριμένη αλυσίδα supermarket και αν αυτή η εμπιστοσύνη καθορίζει τη στάση και τη πρόθεση αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της συγκεκριμένης αλυσίδας. Μελέτη της παρούσας κατάστασης, λόγοι για την αύξηση της ζήτησης και κατανάλωσης καθώς και των προοπτικών της συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων
Ιορδανίδης, Ιωάννης (2012-08-08)Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κερδίζουν συνεχώς μερίδια στην αγορά και ο τζίρος τους αυξάνεται συνέχεια . Η χαμηλότερη τιμή που πωλούνται σε σχέση με τα επώνυμα, η σταδιακή συνεχής βελτίωση της ποιότητας και η αυξανόμενη ...