Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Author "Διλμπέρη, Αθηνά"
Now showing items 9-10 of 10
-
Τρόπος εμπλοκής και δράσης του καταναλωτή στην αγορά χρηματοοικονομικών προϊόντων Retail Banking και ποιοι παράγοντες τον επηρεάζουν
Βαρδακώστας, Θοδωρής (2016-09-29)Παρόλο που η οικονομική κρίση της Ελλάδος τα τελευταία χρόνια έχει επηρεάσει σημαντικά τον εγχώριο τραπεζικό κλάδο, ένας από τους βασικότερους προβληματισμούς του τραπεζικού χώρου και ειδικότερα του τομέα του μάρκετινγκ είναι ... -
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα: Χρήση και χρησιμότητα
Λαμπρινάκος, Μιχάλης (2016-09-08)Το φαρμακευτικό ψηφιακό μάρκετινγκ , κερδίζει συνεχώς έδαφος στο διεθνές στερέωμα. Λειτουργώντας ως ένας συμπληρωματικός βραχίονας με το παραδοσιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ φαίνεται ότι προσφέρει στις φαρμακευτικές ...