Πλοήγηση Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) ανά Θέμα "Motivated consumer behavior"
Αποτελέσματα 4-4 από 4
-
Στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών, πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και κριτικής την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
(2015-09-08)Αντικείμενο έρευνας της παρούσας Διατριβής αποτελεί η μελέτη και κατανόηση των στρατηγικών επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών καθώς και το πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες ...