Πλοήγηση Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) ανά Θέμα "Branding"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η ενίσχυση του branding της Κρήτης, μέσω της διερεύνησης της αναγνωρισιμότητας των εξαγώγιμων προϊόντων της, στην διεθνή αγορά. Η εμπειρική μελέτη περίπτωσης: Η αγορά του Τορόντο
(2013-07-18)Σκοπός: Σε θεωρητικό επίπεδο, ο ρόλος των εξαγώγιμων προϊόντων μιας χώρας ως σημαντική πτυχή ανάπτυξης του branding της χώρας. Η ανάγκη διερεύνησης της εικόνας της επωνυμίας (Brand Image) των εξαγώγιμων προϊόντων. Σε ...