Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδάκης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΚριαράς, Αθανάσιος
dc.contributor.otherkriaras, Athanasios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2020-01-20T13:26:14Z
dc.date.available2020-01-20T13:26:14Z
dc.date.copyright2020-01-20
dc.date.issued2019-12
dc.identifier.otherΠΕΣ/2019/00312el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4371
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο μοντέλο της παραδοσιακής διδασκαλίας, αδυνατεί να υποστηρίξει τις σύγχρονες απαιτήσεις, οι οποίες ζητούν την υποστήριξης της διαφορετικότητας κάθε μαθητή, ως προς τις δεξιότητες, τις κλίσεις και το μορφωτικό επίπεδο. Ένα μοντέλο μάθησης, προσαρμοστικό και εξατομικευμένο, το οποίο κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος είναι τα Προσαρμοστικά Εκπαιδευτικά Συστήματα Υπερμέσων. Αυτά παρέχουν στους μαθητές τη δυνατότητα της παρουσίασης, της πλοήγησης, της ανατροφοδότησης και της αξιολόγησής τους. Σε αυτή τη διατριβή διερευνάται κατά πόσο τα Προσαρμοστικά Εκπαιδευτικά Συστήματα Υπερμέσων μπορούν να βελτιώσουν την μαθησιακή διαδικασία με την ανάπτυξη της Διαμορφωτικής Αξιολόγησης και ποια είναι η ανταπόκριση των μαθητών από τη χρήση ενός τέτοιου συστήματος. Για το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε, Προσαρμοστικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Υπερμέσων για μελέτη περίπτωσης η οποία υλοποιήθηκε σε τρία στάδια με τη βοήθεια του εργαλείου ανάπτυξης LessonLAMS. Από την αξιοποίηση του στη τάξη της Β΄ Γυμνασίου στο μάθημα της Πληροφορικής αξιολογήθηκαν οι δυνατότητες και οι υπηρεσίες του, με την βοήθεια της ποσοτικής μεθόδου. Από τα αποτελέσματα που αναλύθηκαν, απορρέει ότι οι μαθητές είχαν θετική ανταπόκριση και στάση στο μοντέλο διδασκαλίας με τη χρήση του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Συστήματος Υπερμέσων και διαπιστώθηκε βελτίωση του επιπέδου γνώσεων και καλύτερη βαθμολογική επίδοση στο μάθημα. Από την πλευρά του εκπαιδευτικού επιβεβαιώθηκε η ευκολία προσαρμογής του εκπαιδευτικού υλικού και η δυνατότητα εξατομικευμένης υποστήριξης για κάθε μαθητή σε πραγματικό χρόνο για όλους τους εκπαιδευόμενους.el_GR
dc.format.extentxi, 152, [17] σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠροσαρμοστικά εκπαιδευτικά συστήματα υπερμέσων -- Διαμορφωτική αξιολόγησηel_GR
dc.subjectAdaptive education hypermedia systems -- formative assessmentel_GR
dc.titleΠροσαρμοστικά εκπαιδευτικά συστήματα υπερμέσων.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe traditional teaching model fails to support the contemporary demands that support each student's diversity of skills, inclinations and educational level. An increasingly adaptive and personalized learning tool which is becoming increasing in popular nowadays, is the Adaptive Education Hypermedia Systems. Such a system gives students the opportunity to present, navigate, feedback and evaluate themselves. This thesis examines whether Adaptive Educational Hypermedia Systems can improve the learning process by developing a Formative Assessment and how students are responding to the use of such a system. For this purpose, an whether Adaptive Educational Hypermedia Systems for Case Study was developed in three stages with the help of the LessonLAMS development tool. From his exploitation in the classroom of the 8th grade of middle high school in Science of Computers, his abilities and services were evaluated, by means of the quantitative method. The results showed that the students had a positive response and attitude to the teaching model using the Adaptive Education Hypermedia Systems and an improvement in the level of knowledge and better grade performance in the course was found. On the teacher's side, the ease of adapting the educational material and the ability to provide personalized support to each student in real time for all learners was confirmed.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής