Relationship marketing σε υπηρεσίες άσκησης. Μελέτη περίπτωσης τα ιδιωτικά γυμναστήρια στην Ελλάδα.
Abstract
Καθώς τα τελευταία χρόνια έχει συντελεσθεί μια καταναλωτική στροφή σε πιο «υγιεινούς» τρόπους ζωής, έχουν παρουσιασθεί πολλές ευκαιρίες στα γυμναστήρια σε σχέση με την αύξηση της πελατείας τους. Παρόλα αυτά, στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον έχει καταστεί αναγκαία για τους οργανισμούς, η μετατόπιση από το συναλλακτικό μάρκετινγκστο RelationshipMarketing (RM), όπου η έμφαση δίνεται στη σύναψη και ανάπτυξη μακροπρόθεσμων, ικανοποιητικών σχέσεων, μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών. Επομένως η επίτευξη της αφοσίωσης και διατήρησης των υφιστάμενων πελατών θεωρείται κρίσιμης σημασίας. Στο πλαίσιο αυτό, στην παρούσα εργασία μελετήθηκε η επίδραση των βασικών διαστάσεων του RMστην αφοσίωση των πελατών, στα πλαίσια των γυμναστηρίων της Κέρκυρας.
Σαν πιο σημαντικοί παράγοντες επιρροής της αφοσίωσης, καταδείχθηκαν οι: ενσυναίσθηση, η δέσμευση και η ικανοποίηση. Οι ερευνητικές υποθέσεις που δεν υποστηρίχθηκαν ήταν η σημαντική επίδραση των διαστάσεων: εμπιστοσύνη, επικοινωνία, κόστος αλλαγής και επίλυση συγκρούσεων.