Περιήγηση κατά αριθμό έκδοσης
Αποτελέσματα 1-20 από 187
-
Ο Παπαδιαμάντης δραματοποιημένος
(2014-05-28)Η πρώτη μου συνάντηση με το έργο του Παπαδιαμάντη έγινε κατά την περίοδο των Γυμνασιακών μου χρόνων και οι έντονες βιωματικές εμπειρίες μέσα από την ανάγνωση των έργων του, ιδιαίτερα των χριστουγεννιάτικων διηγημάτων του, ... -
Η πρόσληψη του μύθου των Λαβδακίδων στον μονόλογο του Γιάννη Ρίτσου "Ισμήνη"
(2015-08-18)Πρώτο μέλημε σε αυτή την εργασία είναι να ερμηνεύσουμε όσο το δυνατόν πιο διεξοδικά τον μονόλογο "Ισμήνη" του Ρίτσου απο την Τέταρτη Διάσταση. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε οκτώ κεφάλαια. Στο πρώτο και δεύτερο κεφάλαιο ... -
Προσέγγιση στο έργο του Νίκου Καζαντζάκη και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά, δια μέσου της θεατρικής αγωγής
(2015-02-12)Η παρούσα διατριβή μάστερ με τίτλο «Προσέγγιση στο έργο του Νίκου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά δια μέσου της θεατρικής αγωγής» εκπονήθηκε από την Ψαρουδάκη Αγάπη (St.ID 11101017), φοιτήτριας του Μεταπτυχιακού ... -
Ψηφιακό και εφαρμοσμένο δράμα στην προσχολική εκπαίδευση
(2014-08-26)Τα τελευταία χρόνια, το σύστημα εκπαίδευσης της Ελλάδας άρχισε να επαναπροσδιορίζει τους παιδαγωγικούς στόχους και τις μεθόδους του, προτάσσοντας νέους τρόπους διδασκαλίας και μάθησης. Αφήνοντας κατά μέρος παραδοσιακές ... -
Παραστάσεις της Μήδειας του Ευριπίδη: Ένα παράδειγμα της πρόσληψης του αρχαίου δράματος στην Κύπρο
(2015-08-18)Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να μελετήσει τις παραστάσεις της Μήδειας του Ευριπίδη από ελληνοκυπριακές ομάδες και θιάσους, ως ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της πρόσληψης του αρχαίου δράματος στην Κύπρο. Μελέτησα τη ... -
Η σχολική παράσταση μέσα στις νέες εκπαιδευτικές και κοινωνικές συνθήκες
(2015-08-18)Σκοπό και κεντρικό ερώτημα της παρούσας μελέτης αποτελεί η διερεύνηση του ρόλου της σχολικής παράστασης στις σύγχρονες κοινωνικές και εκπαιδευτικές συνθήκες, της πολυ-πολιτισμικής σχολικής πραγματικότητας, καθώς και η ... -
-
Δύο εκδοχές της Φαίδρας: Φαίδρα του Ρίτσου, Ιππόλυτος του Ευρυπίδη
(2015-06-23)Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή εστίασε στη μελέτη του προσώπου της Φαίδρας, όπως αυτή παρουσιάζεται στη Φαίδρα του Ρίτσου και στον Ιππόλυτο του Ευριπίδη. Σκοπός του πρώτου μέρους είναι να προσεγγίσει το μονόλογο της ... -
Γ. Ρίτσος, Αίας: Σύγκριση με τον Αίαντα του Σοφοκλή και ανίχνευση στοιχείων της υπαρξιστικής φιλοσοφίας στο ποίημα
(2015-08-18)Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής ήταν αφενός να διερευνηθεί η σχέση του μονολόγου Αίας του Γ. Ρίτσου με την ομώνυμη τραγωδία του Σοφοκλή και αφετέρου να ανιχνευθούν πιθανές επιρροές της υπαρξιστικής φιλοσοφίας ... -
Η μέθοδος του Keith Johnstone στη θεατρική αγωγή. Μια προσέγγιση του φαινομένου της βίας
(2015-08-18)------- -
Το θέατρο ως διδακτικό μέσο στο μάθημα της λογοτεχνίας. Μια παρέμβαση στη Γ' Γυμνασίου
(2015-08-18)--------- -
-
Ο ρόλος του "κοινωνικού θεάτρου" σε μαθητές που παρουσιάζουν σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες
(2015-08-18)H συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διατριβή οφείλεται, σε ένα μεγάλο βαθμό, στο ενδιαφέρον μου για το «θέατρο στην εκπαίδευση» και τις εφαρμογές που αυτό μπορεί να έχει στο σύγχρονο σχολείο. Το σύγχρονο σχολείο της δικής μου ... -
-