Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλάκη, Αγγελική
dc.contributor.authorΜπαζάνη, Στυλιανή
dc.contributor.otherBazani, Styliani
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-11-01T10:59:15Z
dc.date.available2019-11-01T10:59:15Z
dc.date.copyright2019-11-01
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΣΔΜ/2019/00036el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4287
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ δημόσιος τομέας βρίσκεται σε πορεία μεταρρυθμιστικής πολιτικής και ψηφιακού εκσυγχρονισμού, αποτινάσσοντας το γραφειοκρατικό συντηρητικό, σύστημα. Η ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του. Η αναβάθμιση του Ανθρώπινου Δυναμικού της Βουλής των Ελλήνων μέσω της συνεχούς επιμόρφωσης διερευνήθηκε χρησιμοποιώντας ποιοτικά / μεθοδολογικά εργαλεία. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής έρευνας είναι να διερευνήσει τις εμπειρίες των εργαζομένων για την σημασία της επιμόρφωσης στον εκσυγχρονισμό του Ανθρώπινου Δυναμικού και στη βελτιστοποίηση όλων των διαδικασιών λειτουργίας του Κοινοβουλίου, έχοντας ως βασικό εργαλείο την ανίχνευση των εκπαιδευτικών αναγκών, για τη διοργάνωση των επιμορφωτικών σεμιναρίων. Τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψαν από την ανάλυση ημιδομημένων συνεντεύξεων, μετά από σκόπιμη δειγματοληψία επτά εργαζομένων στη Βουλή των Ελλήνων. Συγκεκριμένα κατέδειξαν ότι οι σύγχρονες πρακτικές εκπαίδευσης ενηλίκων μπορούν να αποτελέσουν πρακτικές αναβάθμισης του Ανθρώπινου Δυναμικού της Βουλής των Ελλήνων. Αυτές οι σύγχρονες πρακτικές θα αναβαθμίσουν τις ψηφιακές και τις κοινωνικές δεξιότητες, οι οποίες κατά τα λεγόμενα των συμμετεχόντων, χρήζουν βελτίωσης. Επίσης, από τα ευρήματα της έρευνας προέκυψε ότι, η διαδικασία της ανίχνευσης αναγκών οδηγεί στη διοργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων με πολλαπλά οφέλη, αφενός μεν για τον Οργανισμό και αφετέρου δε για τον ίδιο τον εργαζόμενο. Τα εμπόδια που επισημάνθηκαν για την ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση είναι κατά βάση: το ωράριο διεξαγωγής, οι οικογενειακές υποχρεώσεις, ο εργασιακός φόρτος και η έλλειψη ταύτισης των ατομικών / εκπαιδευτικών αναγκών τους, με τα διαθέσιμα σεμινάρια που ήδη προσφέρονται. Τέλος, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση προτάθηκε ως μία σύγχρονη λύση στα παραπάνω εμπόδια.el_GR
dc.format.extent149 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημόσιος Τομέαςel_GR
dc.subjectPublic sectorel_GR
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικό -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectΕπιμορφωτικές ανάγκεςel_GR
dc.subjectΕπιμορφωτικές ανάγκες -- Δεξιότητεςel_GR
dc.titleΑναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού της Βουλής των Ελλήνων μέσω συνεχούς επιμόρφωσης.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe Public Sector is in the process of reform and digital modernization, abolishing the bureaucratic conservative system. The development of an innovative Human Resource management system cannot be achieved without upgrading its knowledge and skills. The upgrading of the Greek Parliament's Human Resources through continuing education and training was investigated using qualitative / methodological tools. The purpose of this postgraduate research, is to explore the employees' experiences of the importance of training in the modernization of Human Resources and the optimization of all working procedures of the Hellenic Parliament, having as a basic tool, the identification of training needs for the conduction of the training programs. The outcomes of the survey resulted from the analysis of semi-structured interviews, after deliberate sampling of seven employees in the Hellenic Parliament. In particular, they showed that the modern training and development methods can upgrade Human Resources of the Hellenic Parliament. These modern methods will upgrade digital and social skills which, according to the participants, need improvement. The research findings also show that the identification of the training needs leads to the conduction of training programs with multiple benefits, both for the Hellenic Parliament and for the employee himself. Lastly, The obstacles identified for in-service training are basically: time of seminar conduction, family responsibilities, workload and lack of matching their individual / educational needs, with available seminars already in place. Last but not least, distance learning was presented as a modern solution to the above obstacles.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record