dc.contributor.advisor | Πίγκου-Ρεπούση, Μυρτώ | |
dc.contributor.author | Καπετανάκη, Μαρία | |
dc.contributor.other | Kapetanaki, Maria | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-10-22T09:54:17Z | |
dc.date.available | 2019-10-22T09:54:17Z | |
dc.date.copyright | 2019-10-22 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2019/00133 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4284 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Σ’ αυτήν την μελέτη προσεγγίσαμε το θέατρο στην εκπαίδευση ως μέθοδο, η οποία μπορεί να συμβάλλει ενεργητικά στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων ατόμων-ενεργών πολιτών στο πλαίσιο μιας ολιστικής διδασκαλίας βασικών δεξιοτήτων του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τέσσερεις διαφορετικές θεματικές του σύγχρονου σχολείου: την γλώσσα, την κοινωνική ανάπτυξη, την κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα και την περιβαλλοντική εκπαίδευση προσεγγίζοντας την διδασκαλία αυτών μέσα από μορφές ή βασικά στοιχεία του θεάτρου στην εκπαίδευση. Το πόρισμα που προέκυψε από το σύνολο της μελέτης, μας επιτρέπει να κάνουμε λόγο για την ανάδειξη τριών βασικών χαρακτηριστικών του θεάτρου, τα οποία το καθιστούν ικανό μέσο ανάπτυξης των παραπάνω δεξιοτήτων και παράλληλα ολιστικής ανάπτυξης ‒σωματικής, νοητικής, συναισθηματικής‒ του ίδιου του μαθητή. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 58 σ. ; 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατρική αγωγή | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.subject | Θέατρο -- Κοινωνική ανάπτυξη | |
dc.subject | Theater - Social development | |
dc.subject | Θέατρο -- Κοινωνική δικαιοσύνη | |
dc.subject | Theater - Social justice | |
dc.subject | Θέατρο -- Ισότητα | |
dc.subject | Theater - Equality | |
dc.subject | Θέατρο -- Περιβαλλοντική εκπαίδευση | |
dc.subject | Theater - Environmental education | |
dc.title | Το θέατρο ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων του Δημοτικού Σχοελίου ως μέρος ολιστικής εκπαίδευσης των μαθητών. | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | At this study, we approached theatre in education as a method which can contribute actively to the formulation of complete human beings-active citizens, under the frame of a holistic approach of teaching basic skills of primary school’s curriculum. More specifically, we were involved in four different thematics of modern school: language, social development, social justice and equality and environmental education, approaching the teaching of those thematics through forms or basic elements of theatre in education. The finding emerged from the study allowed us to talk about the emergence of three basic characteristics of theatre, which make it capable means of development of the skills named above and also means of holistic development ‒physical, mental, emotional‒ of the student himself. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |