Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Σοφία
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Ιωάννα
dc.contributor.otherCharalambous, Ioanna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-10-10T10:17:21Z
dc.date.available2019-10-10T10:17:21Z
dc.date.copyright2019-10-10
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00681el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4274
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας, ερευνάται το σύστημα αξιολόγησης απόδοσης του διοικητικού προσωπικού στο Δημόσιο και Ευρύτερο Δημόσιο Τομέα. Η αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τη μακροχρόνια επιτυχία ενός οργανισμού. Λαμβάνοντας υπόψη τη σπουδαιότητα αυτή, οι οργανισμοί δίνουν έμφαση στην ανάπτυξη του διοικητικού προσωπικού καθώς και στη βελτίωση των μεθόδων αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται με σκοπό την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος. Έχοντας υπόψη ότι στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα, η αξιολόγηση της απόδοσης του διοικητικού προσωπικού είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τη σωστή εξυπηρέτηση των πολιτών, την εξοικονόμηση πόρων και τη σωστή διαχείριση του προσωπικού, η παρούσα εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το υπάρχον σύστημα αξιολόγησης απόδοσης του διοικητικού προσωπικού στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Η έρευνα αυτή βασίστηκε σε ποσοτική προσέγγιση. Τα ερωτηματολόγια στάλθηκαν μέσω διαδικτύου, που δημιουργήθηκαν μέσω της εφαρμογής της Google (Google Forms), στα Υπουργεία Υγείας, Παιδείας και Δικαιοσύνης & Δημόσιας Τάξεως (δημόσιος τομέας) και στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου και Πανεπιστήμιο Κύπρου (ευρύτερος δημόσιος τομέας). Η εφαρμογή και ανάλυσή τους έγινε μέσω της ίδιας εφαρμογής. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού παίζει σημαντικό ρόλο σε ένα οργανισμό και για το λόγο αυτό θα πρέπει να αναγνωρίζεται η εργασία του εργαζομένου και να του παρέχονται διάφορα κίνητρα, παρακινώντας τον έτσι για μεγαλύτερη απόδοση, μεγαλύτερη ικανοποίηση και κατ’ επέκταση μεγαλύτερη παραγωγικότητα στην εργασία. Επίσης διαφάνηκε ότι οι περισσότεροι υπάλληλοι δεν είναι ευχαριστημένοι με το υπάρχον σύστημα αξιολόγησης, επιθυμούν συχνές συναντήσεις με τους Προϊσταμένους τους και ότι θα ήταν πιο αντικειμενική η αξιολόγηση εάν βασιζόταν σε συγκεκριμένα εργασιακά καθήκοντα. Κάτι που επίσης αναζητούν οι εργαζόμενοι, είναι ότι η αξιολόγηση θα πρέπει να γίνεται έγκαιρα με τη λήξη του έτους και να γνωστοποιούνται τα αποτελέσματα στον υπάλληλο έγκαιρα για να μπορέσει να βελτιωθεί άμεσα, πριν την επόμενη αξιολόγηση.el_GR
dc.format.extentvii, 78 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectHuman Resource Management -- Public sectorel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού -- Ιδιωτικός τομέαςel_GR
dc.subjectHuman Resource Management -- Private sectorel_GR
dc.subjectΑξιολόγηση προσωπικούel_GR
dc.subjectEmployee evaluationel_GR
dc.titleΣυστήματα αξιολόγησης απόδοσης διοικητικού προσωπικού στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn the framework of this postgraduate thesis, the system of performance evaluation of administrative staff in the Public and Public Sector is being investigated. Assessing staff performance is an important factor in the long-term success of an organization. In view of this importance, organizations emphasize the development of administrative staff as well as improving the evaluation methods used to achieve the best possible result. Taking into account that in the public and wider public sector, the evaluation of the performance of the administrative staff is an important factor for the proper service of the citizens, the saving of resources and the proper management of the staff, the present work aims at studying the existing performance evaluation system of the administrative staff in the public and wider public sector. This research was based on a quantitative approach. The questionnaires were sent via the Internet, created through Google's application (Google Forms), to the Ministries of Health, Education and Justice & Public Order (Public Sector) and the Open University of Cyprus and the University of Cyprus (wider public sector). Their implementation and analysis was done through the same application. Based on the results obtained, we conclude that employee performance assessment plays an important role in an organization and should therefore recognize the work of the employee and provide him with a variety of incentives, motivating him to do more work, greater satisfaction and thus greater productivity at work. It also revealed that most employees are not happy with the existing evaluation system, they want frequent meetings with their supervisors and that evaluation would be more objective if they were based on specific job tasks. What workers also look for is that the evaluation should be done early on at the end of the year and that the results are communicated to the employee in time to be able to improve immediately before the next assessment.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record