Στρατηγικές τοποθέτησης νέου προϊόντος στην αγορά του καφέ.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2019-07Συγγραφέας
Σπηλιόπουλος, Κωνσταντίνος
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Ο τρόπος που οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν το προϊόν και την συνήθεια του καφέ λόγω της αυξανόμενος κατανάλωσης δημιουργεί μεγάλο επιστημονικό ενδιαφέρον για μελέτη. Οι εταιρίες καφέ κρίνεται απαραίτητο να μπορέσουν να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών και να δημιουργήσουν ένα διευρυμένο προϊόν το οποίο θα το τοποθετήσουν σωστά στην αγορά. Αυτός είναι και ο στόχος της εν λόγω εργασίας.
Στην παρούσα διπλωματική διατριβή μελετήθηκε και παρουσιάζεται επιστημονική βιβλιογραφία που περιγράφει πλήρως και επακριβώς τα βήματα μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Ορίστηκαν ακριβώς τα στάδια της τμηματοποίσης, στόχευσης και τοποθέτησης, χρήσιμα για την χάραξη της στρατηγικής του δικού μας προϊόντος και των υπηρεσιών που θα το περιβάλουν μιας και όπως προέκυψε από πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία κλαδικών ερευνών σχετικά με την κατανάλωση καφέ στην χώρα μας, οι καταναλωτές σήμερα είναι πλήρως συνειδητοποιημένοι για τις επιλογές τους. Δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα, γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του καφέ που καταναλώνουν, σχηματίζουν μακροχρόνιες σχέσεις με το σημείο πώλησης και τον επαγγελματία ενώ η τιμή επηρεάζει τις επιλογές τους σε χαμηλότερο επίπεδο.
Με τον σχεδιασμό της δικής μας ποσοτικής έρευνας και την χρήση ερωτηματολογίου, αναλύθηκαν και παρουσιάστηκαν στατιστικά στοιχεία τα οποία επιβεβαιώνουν και διευρύνουν τα δευτερογενή συμπεράσματα. Μας οδηγούν στην στόχευση σε τμήματα της αγοράς όπου τα προσδιορίζουν συμπεριφορικά χαρακτηριστικά και το αναζητούμενο όφελος. Η σχέση τιμής ποιότητας που προκύπτει είναι ένας παράγοντας που δεν πρέπει να παραληφθεί στην τοποθέτηση του προϊόντος. Ενώ, το προϊόν κρίνεται απαραίτητο να είναι πλαισιωμένο με καινοτόμες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες και την ανθρώπινη επαφή σε κάθε του σημείο.